Havaianas - vonj morja in peščenih plaž
Gre za brazilsko blagovno znamko flip flop sandalov, Havaianas natikačev in Havaianas japonk, ki spominja na slamnate podplate sandalov »zori«. Blagovna znamka Havaianas v sebi nosi pridih brazilske igrivosti, ki se odraža v barvitosti njihove obutve, vsi pa jih prepoznamo po znameniti brazilski zastavi na paščkih japonk. Obutev Havaianas je nepogrešljive za posameznike, ki uživajo v svobodi peščenih plaž in vonju morja. Tako ženske japonke, ženski sandali, moške japonke, moški sandali kot otroške japonke in otroški sandali so primerni za različne dnevne priložnosti, pa tudi za večere v plaži, ko želimo modno in zračno obutev hkrati. Ne glede na to, ali to priljubljeno obutev kombiniramo z lahkotni oblekicami, kratkimi hlačami, kavbojkami ali k trenirki, v vsakem primeru se bomo Havajankah počutili opažene.
Ustvarjena leta 1962, Havaianas prinaša brazilski duh po vsem svetu s svojimi legendarnimi gumijastimi podplati in svetlimi, veselimi dizajni. Havaianas predstavlja udobje, srečo in svobodo v najbolj enostavni in spontani obliki – za vsakogar.
Trajnostne pobude
Želimo omogočiti trajnostne izbire v vsakdanjem življenju, da bi ljudje lahko živeli čim bolj trajnostno. Osredotočamo se na razumevanje celotne vrednostne verige in ukrepamo tako, da prispevamo k okolju ter opolnomočimo naše partnerje in dobavitelje. Prednost dajemo pobudam, ki zmanjšujejo vpliv na okolje in partnerjem, ki nas lahko še dodatno okrepijo.
Verjamemo v svoboden svet in v moč obnove. Svobodni smo le, če je svoboden tudi svet.
Zakaj so naši izdelki neverjetni?
Ostanki gume se reciklirajo v druge izdelke in nove Havaianas.
Uporabljamo obnovljive vire energije.
Izdelki Havaianas so trpežni, kar omogoča bolj trajnostno nakupovanje.
Spoznajte naše trajnostne aktivnosti
Naš cilj je skrbeti za vsak izdelek: kako je narejen, kako se lahko uporabi in kako mu lahko dodamo vrednost, ko njegov življenjski cikel zaključi.
Naše kolekcije v partnerstvu
Imamo izjemne partnerje, ki delijo enake vrednote in krepijo našo družbeno-okoljsko zavezanost. Ob vsakem nakupu izdelka iz teh kolekcij gre 7 % prodaje za projekte ohranjanja biotske raznovrstnosti in socialne vključenosti.