Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO zamenjate v katerikoli prodajalni Mass. V tem primeru boste skupaj z našimi zaposlenimi lahko poiskali izdelek v pravi velikostni številki ali modelu, ki vam odgovarja. Zamenjave ni možno uveljavljati v outletih Mass.
Kupci imate možnost, da se oglasite v katerikoli od trgovin v okviru delovnih časov. Predlagamo vam, da pred zamenjavo na spletu preverite zalogo izbranega izdelka, za katerega želite izvesti zamenjavo v izbrani prodajalni.
Omogočamo vam:
Po pošti omogočamo le zamenjavo številke za številko. Zamenjavo po pošti lahko opravi samo spletni kupec. Če želite zamenjati vaš izdelek za drug model (povsem drug izdelek) potem vašega zahtevka ne bo mogoče potrditi. V tem primeru je edina možnost ta, da izdelek zamenjate v eni od trgovin ali ga vrnete in opravite novo naročilo v katerem naročite želeni izdelek (drug model).
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z menjavo blaga, je strošek pošiljanja blaga nazaj k nam. Strošek vračila blaga potrošnik plača izbranemu poštnemu izvajalcu oz. logistični službi, ki jo izbere za pošiljanje paketa na naš naslov. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Glede na način nakupa je odvisno kako lahko izdelek zamenjate:
REGISTRIRANI UPORABNIKI (imate ustvarjen PROFIL)
Izdelek lahko zamenjate preko poštne/dostavne službe, ki jo izberete sami – torej na naš naslov pošljete paket z izdelki, ki jih želite zamenjati ter pred tem izpolnite podatke v svojem profilu. Za zamenjavo pošiljke sledite naslednjim navodilom:
GOST (nakup ste opravili kot neregistriran uporabnik)
Prejetje vaše zahteve za zamenjavo bomo potrdili preko elektronske pošte. Po prejemu izdelkov, ki jih menjate in obdelavi le-teh vas bomo o potrditvi/zavrnitvi zahtevka obvestili preko elektronske pošte.
V primeru, da ste izdelek naročili preko spleta in ga plačali v trgovini potem zamenjava preko pošte ni mogoča - v tem primeru je možna le zamenjava v trgovini.
Potrošnik mora izdelek, ki ga želi zamenjati, vrniti prodajalcu nepoškodovan, nenošen, neuporabljen, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Izdelka brez nepoškodovane originalne embalaže ni mogoče zamenjati.
Spletni kupci ste vsi tisti kupci, ki pred nakupom niste imeli stika z izdelkom. Spletni kupci ste vsi kupci, ki ste opravili nakup preko spleta in pri tem izbrali enega od naštetih načinov plačila in dostave:
Spletni kupci imate pravico, da v 100 koledarskih dneh od nakupa izdelka Massu sporočite, da želite izdelek zamenjati, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po izdanem računu naročenega izdelka. V rok zamenjave se štejejo tudi dnevi zaprtja trgovin, saj imate spletni kupci možnost vračil tudi po pošti (torej brez obiska fizične trgovine).
Fizični, maloprodajni kupci ste vsi našteti:
Fizični, maloprodajni kupci imate možnost izdelek zamenjati v roku 31 koledarskih dni samo v fizičnih trgovinah. Zamenjave po pošti za fizične nakupe niso mogoče.
Rezervacija je primer nakupa, kjer kupec plačilo izvede v trgovini. Za nakupe z rezervacije je rok za zamenjavo 31 dni. V nakup z rezervacijo sodi spletna rezervacija (naročilo preko spleta), kjer izdelek/ke prevzamete in plačate v trgovini.