Zamenjave

Zamenjave

1. Oglasite se v eni od trgovin (najhitrejši & najlažji način)

Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO zamenjate v katerikoli prodajalni Mass. V tem primeru boste skupaj z našimi zaposlenimi lahko poiskali izdelek v pravi velikostni številki ali modelu, ki vam odgovarja. Zamenjave ni možno uveljavljati v outletih Mass.

Kupci imate možnost, da se oglasite v katerikoli od trgovin v okviru delovnih časov. Predlagamo vam, da pred zamenjavo na spletu preverite zalogo izbranega izdelka, za katerega želite izvesti zamenjavo v izbrani prodajalni.

Omogočamo vam:

  • ZAMENJAVO številka za številko,
  • ZAMENJAVO za drug izdelek, pri čemer je pomembno, da je novo izbrani izdelek dražji od prvotno kupljenega. V primeru, da boste izbrali cenejšega vam bomo za razliko izdali darilne bone Mass.

2. Zamenjajte izdelek po pošti (možnost velja LE ZA SPLETNE KUPCE)

Po pošti omogočamo le zamenjavo številke za številko. Zamenjavo po pošti lahko opravi samo spletni kupec. Če želite zamenjati vaš izdelek za drug model (povsem drug izdelek) potem vašega zahtevka ne bo mogoče potrditi. V tem primeru je edina možnost ta, da izdelek zamenjate v eni od trgovin ali ga vrnete in opravite novo naročilo v katerem naročite želeni izdelek (drug model).

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z menjavo blaga, je strošek pošiljanja blaga nazaj k nam. Strošek vračila blaga potrošnik plača izbranemu poštnemu izvajalcu oz. logistični službi, ki jo izbere za pošiljanje paketa na naš naslov. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Glede na način nakupa je odvisno kako lahko izdelek zamenjate:

REGISTRIRANI UPORABNIKI (imate ustvarjen PROFIL)

Izdelek lahko zamenjate preko poštne/dostavne službe, ki jo izberete sami – torej na naš naslov pošljete paket z izdelki, ki jih želite zamenjati ter pred tem izpolnite podatke v svojem profilu. Za zamenjavo pošiljke sledite naslednjim navodilom:

  • Preden izdelek pošljete k nam obiščite svoj profil.
  • V profilu izberite naročilo v katerem so izdelki, ki jih želite zamenjati.
  • Izberite možnost "zamenjava".
  • Izberite izdelke, ki jih želite zamenjati in izpolnite vsa polja za zamenjavo.
  • V polje za opombe nam zapišite za katero številko želite zamenjati vaš izdelek.
  • Potrdite zahtevek.
  • Artikle ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena zamenjavi izdelkov). Originalna embalaža izdelka, v katerem je obutev, ne sme biti poškodovana ali prelepljena z lepilnim trakom.
  • Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek zamenjav in vračil, Virska cesta 1, 1230 Domžale.
  • Paket pošljite preko izbrane poštne/dostavne službe.

GOST (nakup ste opravili kot neregistriran uporabnik)

  • Preden izdelek pošljete k nam obiščite povezavo https://www.mass.si/rma/guest/login
  • V ustrezna polja zapišite številko naročila iz katerega menjate izdelke (številko naročila najdete v elektronski pošti s katero smo potrdili vaše naročilo), priimek na katerega se naročilo nanaša ter elektronski naslov na katerega je bilo narejeno naročilo. Bodite pozorni ali ste pri oddaji naročila v vašem priimku uporabili sičnike in šumnike. V primeru, da imate 2 priimka bodite pozorni katerega ste uporabili v polju »priimek« pri oddaji naročila.
  • Preusmerjeni boste na vaše naročilo, kjer izberete izdelke, ki jih želite zamenjati in izpolnite vsa potrebna polja.
  • V polje za opombe nam zapišite za katero številko želite zamenjati vaš izdelek.
  • Potrdite zahtevek.
  • Artikle ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena zamenjavi izdelkov). Originalna embalaža izdelka, v katerem je obutev, ne sme biti poškodovana ali prelepljena z lepilnim trakom.
  • Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek zamenjav in vračil, Virska cesta 1, 1230 Domžale.
  • Paket pošljite preko izbrane poštne/dostavne službe.

Prejetje vaše zahteve za zamenjavo bomo potrdili preko elektronske pošte. Po prejemu izdelkov, ki jih menjate in obdelavi le-teh vas bomo o potrditvi/zavrnitvi zahtevka obvestili preko elektronske pošte.

PREVZEM V TRGOVINI IN PLAČILO S KARTICO PREKO SPLETA

V primeru da ste pri naročilu izbrali PREVZEM V TRGOVINI in ste nakup plačali s plačilno kartico preko spleta lahko izdelke po pošti zamenjate tako, da paket pošljete na naš naslov skupaj z izpolnjenim obrazcem za zamenjavo izdelka (izpolnite polja za ZAMENJAVO). 

Po pošti omogočamo le zamenjavo številke za številko. Če želite zamenjati vaš izdelek za drug model (povsem drug izdelek) potem vašega zahtevka ne bo mogoče potrditi. V tem primeru je edina možnost ta, da izdelek zamenjate v eni od trgovin ali ga vrnete po pošti in opravite novo naročilo v katerem naročite želeni izdelek (drug model).

 

3. Kakšen izdelek lahko zamenjam?

Potrošnik mora izdelek, ki ga želi zamenjati, vrniti prodajalcu nepoškodovan, nenošen, neuporabljen, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Izdelka brez nepoškodovane originalne embalaže ni mogoče vrniti.

 

 

Roki za zamenjavo glede na tip kupcev oz. glede na vrsto nakupa (rezervacija ali spletni nakup)

1. Kdo so spletni kupci

Spletni kupci ste vsi tisti kupci, ki pred nakupom niste imeli stika z izdelkom. Spletni kupci ste vsi kupci, ki ste opravili nakup preko spleta in pri tem izbrali enega od naštetih načinov plačila in dostave:

  • Plačilo s plačilno kartico preko spleta & dostava na izbrani naslov
  • Plačilo s plačilno kartico preko spleta & prevzem izdelka v izbrani trgovini
  • Plačilo s plačilno kartico ali gotovino in plačilo po povzetju na izbranem naslovu
  • Plačilo po predračunu & dostava na izbrani naslov

Spletni kupci imate pravico, da v 100 koledarskih dneh od nakupa izdelka Massu sporočite, da želite izdelek zamenjati, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po izdanem računu naročenega izdelka. V rok zamenjave se štejejo tudi dnevi zaprtja trgovin, saj imate spletni kupci možnost vračil tudi po pošti (torej brez obiska fizične trgovine).

 

2. Kdo so fizični, maloprodajni kupci?

Fizični, maloprodajni kupci ste vsi našteti:

  • Kupci, ki ste opravili spletno rezervacijo t.j. izbrali ste plačilo v trgovini & prevzem v trgovini 
  • Kupci, ki ste svoj nakup opravili v odprtih trgovinah 
  • Kupci, ki ste svoj nakup opravili v odprtih trgovinah pred zaprtjem (pred zaprtjem zaradi sklepa Vlade RS)

Fizični, maloprodajni kupci imate možnost izdelek zamenjati v roku 15 koledarskih dni samo v fizičnih trgovinah. V času zaprtja se dnevi zaprtja zaradi sklepa Vlade RS ne štejejo v rok 15 dni.
V primeru, da ste izdelek le rezervirali (preko telefona ali na spletu) in kasneje plačali v trgovini potem za vas velja rok za zamenjavo 15 dni. Zamenjave po pošti za fizične nakupe niso mogoče.

 

3. Kaj so rezervacije?

Rezervacija je primer nakupa, kjer kupec plačilo izvede v trgovini. Za nakupe z rezervacije je rok za zamenjavo 15 dni. V nakup z rezervacijo sodijo:

  • Spletna rezervacija ter prevzem & plačilo v trgovini