Zamenjave

Zamenjave

1. Zamenjava v eni od fizičnih trgovin (najhitrejši & najlažji način)

Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO zamenjate v katerikoli prodajalni Mass. V tem primeru boste skupaj z našimi zaposlenimi lahko poiskali izdelek v pravi velikostni številki ali modelu, ki vam odgovarja. 

Kupci imate možnost, da se oglasite v katerikoli od trgovin v okviru delovnih časov. Predlagamo vam, da pred zamenjavo na spletu preverite zalogo izbranega izdelka, za katerega želite izvesti zamenjavo v izbrani prodajalni.

V trgovinah vam omogočamo:

  • ZAMENJAVO številka za številko,
  • ZAMENJAVO za drug izdelek, pri čemer je pomembno, da je novo izbrani izdelek dražji od prvotno kupljenega. V primeru, da boste izbrali cenejšega vam bomo za razliko izdali darilne bone Mass.

Za zamenjavo v fizični trgovini ne potrebujete nikakršnih obrazcev temveč se zgolj obrnite na naše zaposlene. 

2. Zamenjajte izdelek tako, da nam ga pošljete po pošti 

Po pošti omogočamo le zamenjavo številke za številko. Zamenjavo po pošti lahko opravi samo spletni kupec.

Če želite zamenjati vaš izdelek za drug model (povsem drug izdelek) potem je to mogoče zgolj v fizičnih trgovinah ali pa izdelek vrnete (sledite postopku na povezavi VRAČILA) in opravite novo naročilo v katerem naročite želeni izdelek (drug model).

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z zamenjavo blaga, je strošek pošiljanja izdelka nazaj k nam. Strošek vračila blaga potrošnik plača izbranemu poštnemu izvajalcu oz. logistični službi, ki jo izbere za pošiljanje paketa na naš naslov. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Izdelek lahko zamenjate preko poštne/dostavne službe, ki jo izberete sami – torej na naš naslov pošljete paket z izdelki, ki jih želite zamenjati ter izpolnite OBRAZEC, ki nam ga pošljite skupaj z izdelki ali pa nam željo po zamenjavi skupaj z obrazcem pošljite na info@mass.si.

Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena zamenjavi izdelkov). 

Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek zamenjav in vračil, Virska cesta 1, 1230 Domžale.

Prejetje vaše zahteve za zamenjavo bomo potrdili preko elektronske pošte. Po prejemu izdelkov, ki jih menjate in obdelavi le-teh vas bomo o potrditvi/zavrnitvi zahtevka obvestili preko elektronske pošte.

3. Roki za zamenjavo

Spletni kupci imate pravico, da v 14 koledarskih dneh od nakupa izdelka Massu sporočite, da želite izdelek zamenjati, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po izdanem računu naročenega izdelka

Skladno z določili ZVPot-1 lahko potrošnik odstopi od pogodbe v roku 14 dni, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Dokazno breme za breme glede uveljavljene pravice od odstopa od pogodbe, nosi potrošnik. 

V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

V primeru vračila blaga in odstopa od pogodbe skladno z določili ZVPot-1 potrošnik krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 torej ne velja za pravne osebe.

Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga.

Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga tako Mass potrošniku priporoča, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, vse brez potrošnikove krivde.

V primeru, da Mass ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik je odgovoren samo za zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, to pomeni, da potrošnik blago pregleda z vso potrebno skrbnostjo in na način, kot bi to lahko običajno počel v trgovini.

Mass potrošniku priporoča, da previdno odpre embalažo, jo obdrži v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdrži pritrjene etikete, vse dokler ni prepričan, da je izdelek ustrezen.

Mass samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

135. člen ZVPot-1 (izjeme od pravice do odstopa od pogodbe)

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah sklenjenih na daljavo, za naslednje vrste izdelkov:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • za dobavo blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • za opravljanje storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni
  • za opravljanje storitev pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe.