Splošne informacije o fizičnih trgovinah

Splošne informacije o fizičnih trgovinah

Menjava

  • Kupljen izdelek lahko v roku 15 dni od nakupa zamenjate v katerikoli poslovalnici Mass v Sloveniji ob predložitvi računa, slipa ali bančnega izpisa kot dokazilo o nakupu.
  • Vračilo kupnine za brezhiben izdelek ni mogoč, lahko pa izdelke, ki vam ne odgovarjajo zamenjate za drugi izdelek ali za darilne bone v vrednosti kupnine.
  • Izdelek, ki ga želite zamenjati mora biti nepoškodovan, nenošen, neuporabljen, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži

 

Reklamacija:

  • Izdelek lahko reklamirate v zakonitem roku skladno z Zakonom o varstvu potrošniku.
  • Izdelek, ki ga reklamirate mora biti očiščen s seboj pa morate imeti dokazilo o nakupu – račun, slip ali izpis iz banke kot dokazilo o nakupu
  • Po prejemu izdelka, pri katerem uveljavljate stvarno napako boste skupaj s prodajalcem v trgovini izpolnili reklamacijski zapisnik, nato pa bomo izdelek predali v obravnavo pooblaščenemu izvedencu ustrezne stroke.
  • V primeru nesporne reklamacije bomo kupcu pisno podali odgovor najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu. V nasprotnem primeru boste v roku 8 dni prejeli obvestilo, da smo izdelek predali v pregled pooblaščenemu izvedencu ustrezne stroke.
  • Morebitna zavrnitev reklamacije bo utemeljena z mnenjem izvedenca ustrezne stroke. V primeru morebitnega nestrinjanja imate možnost nadaljevanja postopka reklamacije skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov.
  • Prevzem izdelka neupravičene reklamacije je možen izključno v trgovini kjer je bila reklamacija podano v obravnavo.
  • Zapisnike in izdelke iz obravnave hranimo 2 leti od datuma vložitve reklamacije v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (37.c člen 3). Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Prenos izdelka iz druge trgovine
Kadar želenega izdelka ali želene številke ni v vaši najbližji poslovalnici se lahko s prodajalkami dogovorite za prenos le tega. Tako boste najkasneje v roku 3-5 delovnih dni naročeni izdelek lahko poskusili v želeni poslovalnici, ter se tako lažje odločili za nakup.


Plačilo z darilno kartico
Če ste prejeli darilno kartico, lahko le to izkoristite v katerikoli naši poslovalnici v Sloveniji. Darilna kartica je prenosljiva, in jo lahko podarite željeni osebi. Darilna kartica nima veljavnosti. V primeru najdbe darilne kartice vas prosimo, da le to dostavite v vašo najbližjo poslovalnico ali nas o tem obvestite na info@mass.si.
Darilne kartice ni mogoče uporabiti za plačilo izdelkov v spletni trgovini mass.si, razen v primeru, če izberete plačilo ob prevzemu izdelka v poslovalnici.

Pohvale in pritožbe
V vsaki trgovini boste našli knjigo pohval in pritožb, kamor lahko napišete svoje opazke. Vaše pohvale ali pritožbe pa lahko kadarkoli pošljete tudi na mail info@mass.si.


Pogoji poslovanja OUTLET Mass
Popusti in ponudba se lahko outleta do outleta različni. Višina popusta in vrste obutve so odvisni od lokacije outleta, datuma, ko je outlet odprt in razpoložljivih zalog. Ponudba velja do razprodaje zalog. Nenošene izdelke menjamo v roku 3 dni od nakupa, ob predložitvi računa in v originalni embalaži. Reklamacije je možna le ob predložitvi računa (slipa, bančnega izpiska kot dokazila o nakupu).