Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše izdelke priznanih svetovnih blagovnih znamk, ampak če vaš kupljeni izdelek kljub vsemu ne služi svojemu namenu, vam lahko pomagamo. Neskladnost (reklamacijo) lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
1. Kako se neskladnost uveljavi?
Pri Massu vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju neskladnosti. Omogočamo vam 2 možnosti uveljavljanja neskladnosti:
a) Uveljavljanje reklamacije v najbližji (fizični) prodajalni Mass
Neskladnost lahko uveljavite v vam najbližji prodajalni Mass, kjer boste skupaj z našimi zaposlenimi izpolnili reklamacijski zapisnik pri čemer bo izbrana trgovina Mass vaš reklamacijski zahtevek od začetka do konca obravnavala v prodajalni. O postopku in o odobritvi/zavrnitvi zahtevka za reklamacijo boste obveščeni direktno s strani prodajalne v kateri boste uveljavljali reklamacijo.
Reklamacije ni možno uveljavljati v outletih Mass.
POZOR: Kupci, ki ste opravili nakup v fizičnih trgovinah (fizični kupci) lahko reklamacijo uveljavljate zgolj in samo v trgovini.
b) Uveljavljanje reklamacije preko pošte - velja samo za spletne kupce
REGISTRIRANI UPORABNIKI (imate ustvarjen PROFIL)
Izdelek lahko reklamirate preko poštne/dostavne službe, ki jo izberete sami – torej na naš naslov pošljete paket z izdelki, ki jih želite reklamirati ter pred tem izpolnite podatke v svojem profilu. Za vračilo pošiljke sledite naslednjim navodilom:
Preden izdelek pošljete k nam obiščite svoj profil.
V profilu izberite naročilo v katerem so izdelki, ki jih želite reklamirati.
Izberite možnost "Reklamacija".
Izberite izdelke, ki jih želite reklamirati in izpolnite vsa polja za reklamacijo izdelkov.
Potrdite zahtevek za reklamacijo.
Artikle ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena vračanju izdelkov).
Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek reklamacij, Virska cesta 1, 1230 Domžale. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Paket pošljite preko izbrane poštne/dostavne službe.
GOST (nakup ste opravili kot neregistriran uporabnik)
V ustrezna polja zapišite številko naročila iz katerega reklamirate izdelke (številko naročila najdete v elektronski pošti s katero smo potrdili vaše naročilo), priimek na katerega se naročilo nanaša ter elektronski naslov na katerega je bilo narejeno naročilo. Bodite pozorni ali ste pri oddaji naročila v vašem priimku uporabili sičnike in šumnike. V primeru, da imate 2 priimka bodite pozorni katerega ste uporabili v polju »priimek« pri oddaji naročila.
Preusmerjeni boste na vaše naročilo, kjer izberete izdelke, ki jih želite reklamirati in izpolnite vsa potrebna polja.
Potrdite zahtevek za vračilo.
Artikle ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena vračanju izdelkov).
Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek reklamacij, Virska cesta 1, 1230 Domžale. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Paket pošljite preko izbrane poštne/dostavne službe.
Prejetje vaše zahteve za reklamacijo bomo potrdili preko elektronske pošte. Po prejemu izdelkov, ki jih reklamirate in obdelavi le-teh vas bomo o potrditvi/zavrnitvi zahtevka obvestili preko elektronske pošte.
2. Kako poteka postopek reklamacije?
Po prejemu izdelka, pri katerem uveljavljate neskladnost ter po prejemu pravilno izpolnjenega zahtevka, bomo izdelek predali v obravnavo pooblaščenemu sodnemu izvedencu. Prodajalec mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v 15 dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna.
Odločitev sodnega izvedenca je dokončna in je najvišja inštanca odločanja v primeru potrjevanja/zavračanja reklamacije.
V primeru utemeljene reklamacije vam bomo ponudili več možnosti za odpravo neskladnosti (odprava napake - popravilo, zamenjava ali vračilo kupnine). Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot, neuradno prečiščeno besedilo).
V primeru zavrnjene reklamacije vas bomo o tem obvestili. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka.
Zapisnike in izdelke iz obravnave hranimo 2 leti od datuma vložitve reklamacije v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (37.c člen 3). Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o neskladnosti obvestil prodajalca.
Prevzem izdelka iz neodobrene reklamacije je možen izključno v vam najbližji prodajalni Mass - o tem v katero trgovino vam pošljemo izdelek za katerega reklamacija ni bila odobrena se dogovorite z našimi operaterji.
3. Nepopolna pošiljka
Če ste naleteli na težave z nepopolno pošiljko, vas prosimo, da nas kontaktirate. Z veseljem vam bomo pomagali. Na voljo smo vam na info@mass.si.