Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše izdelke priznanih svetovnih blagovnih znamk, ampak če vaš kupljeni izdelek kljub vsemu ne služi svojemu namenu, vam lahko pomagamo. Neskladnost (reklamacijo) lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Pri Massu vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju neskladnosti. Omogočamo vam 2 možnosti uveljavljanja neskladnosti:
Neskladnost lahko uveljavite v vam najbližji prodajalni Mass, kjer boste skupaj z našimi zaposlenimi izpolnili reklamacijski zapisnik pri čemer bo izbrana trgovina Mass vaš reklamacijski zahtevek od začetka do konca obravnavala v prodajalni. O postopku in o odobritvi/zavrnitvi zahtevka za reklamacijo boste obveščeni direktno s strani prodajalne v kateri boste uveljavljali reklamacijo.
Reklamacije ni možno uveljavljati v outletih Mass.
POZOR: Kupci, ki ste opravili nakup v fizičnih trgovinah (fizični kupci) lahko reklamacijo uveljavljate zgolj in samo v trgovini.
Izdelek lahko reklamirate preko poštne/dostavne službe, ki jo izberete sami – torej na naš naslov pošljete paket z izdelki, ki jih želite reklamirati ter pred tem izpolnite podatke v svojem profilu.
Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena vračanju izdelkov). Paketu priložite izpolnjeni reklamacijski zapisnik.
Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek reklamacij, Virska cesta 1, 1230 Domžale. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Prejetje vaše zahteve za reklamacijo bomo potrdili preko elektronske pošte. Po prejemu izdelkov, ki jih reklamirate in obdelavi le-teh vas bomo o potrditvi/zavrnitvi zahtevka obvestili preko elektronske pošte.
Po prejemu izdelka, pri katerem uveljavljate neskladnost ter po prejemu pravilno izpolnjenega zahtevka, bomo izdelek predali v obravnavo pooblaščenemu sodnemu izvedencu. Prodajalec mora pisno odgovoriti kupcu najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna.
Če ste naleteli na težave z nepopolno pošiljko, vas prosimo, da nas kontaktirate. Z veseljem vam bomo pomagali. Na voljo smo vam na info@mass.si.