1. Spletno naročilo & Prevzem v trgovini

Na spletu lahko izberete možnost prevzema v trgovini. Prevzem spletnih naročil v trgovini izvajamo v vseh poslovalnicah Mass po Sloveniji. 

Na spletu lahko izberete plačilo v trgovini (s tem ste opravili rezervacijo in ne nakupa) ali pa izvedete plačilo s plačilno kartico preko spleta (s tem ste že opravili nakup).

Na spletni strani lahko preverite tudi zalogo posamezne številke v naših trgovinah. Prikaz zaloge po trgovinah je informativnega značaja. Edino zagotovilo, da vas izdelek počaka v izbrani trgovini je da opravite spletno rezervacijo (predhodno plačilo ni potrebno). V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da bo zaloga izdelka iz izbrane trgovine pošla bodisi zaradi spletne ali fizične prodaje. Zato vam svetujemo, da opravite spletno rezervacijo izdelka v trgovini, kjer ga želite prevzeti in si na ta način zagotovite, da bo izdelek počakal na vas. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka ni mogoče izdobaviti zaradi sistemskih neskladij.

2. Kako poteka prevzem v trgovini?

Ko bo naročilo pripravljeno za prevzem boste obveščeni preko elektronske pošte.

Prevzem v trgovini je mogoč v okviru delovnega časa trgovin, ki ga lahko poiščete na strani PRODAJNA MESTA

 

3. Kako lahko plačam nakupe, kjer sem izbral prevzem v trgovini?

Nakupe, kjer ste izbrali prevzem v trgovini lahko plačate:

  • S plačilno kartico preko spleta ob oddaji spletnega naročila (s tem postanete spletni kupec)
  • S plačilno kartico, gotovino ali Mass boni ob prevzemu izdelka (rezervacija, s tem postanete fizični kupec) in darilnimi karticami trgovskih centrov. 

4. Omejitve pri rezervaciji ter plačilu v trgovini

Naenkrat ima kupec lahko odprto 1 rezervacijo, kjer je izbral plačilo v trgovini. Dokler rezervacija (spletno naročilo s plačilom v trgovini) ni zaključena ni mogoče narediti drugih spletnih naročil v obliki rezervacije. Mogoče pa so vse druge oblike spletnega naročila s predhodnim plačilom. 

Plačilo v trgovini kupec lahko izbere pri rezervaciji 1 izdelka. V primeru, da ima kupec v spletnem naročilu več kot 1 izdelek (2 ali več) je potrebno predhodno plačilo (s kartico, PayPalom, darilno kartico, predračunom, Valùjem ali po povzetju).

V primeru, da sistem zazna, da kupec večkrat ni prevzel spletne rezervacije ali jo je večkrat preklical, se tovrsten način spletnega naročanja (rezervacije) onemogoči. Tovrstna omejitev predvsem spodbuja odgovoren način nakupovanja. V tem primeru ima kupec možnost vseh drugih oblik spletnega naročanja, kjer lahko izbere plačilo s kartico, PayPalom, darilno kartico, predračunom, Valùjem ali plačilo po povzetju.

5. Kako preverim zalogo v posamezni trgovini?

Zalogo lahko preverite poleg vsakega izdelka na naši spletni strani (kliknite na gumb PREVERITE ZALOGO V PRODAJALNAH). 

Prikaz zaloge po trgovinah je informativnega značaja. Edino zagotovilo, da vas izdelek počaka v izbrani trgovini je da opravite spletno rezervacijo (predhodno plačilo ni potrebno). V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da bo zaloga izdelka iz izbrane trgovine pošla bodisi zaradi spletne ali fizične prodaje. Zato vam svetujemo, da opravite spletno rezervacijo izdelka v trgovini, kjer ga želite prevzeti in si na ta način zagotovite, da bo izdelek počakal na vas. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka ni mogoče izdobaviti zaradi sistemskih neskladij.

6. Kako lahko zamenjam/vrnem izdelek, ki sem ga prevzel v trgovini?

Če želite zamenjati izdelek, ki ste ga prevzeli v trgovini in naročili preko spleta obiščite stran ZAMENJAVE za več informacij.

Če želite vrniti izdelek, ki ste ga prevzeli v trgovini in naročili preko spleta obiščite stran VRAČILA za več informacij.