1. TELEFONSKO NAROČANJE (rezervacija) & PREVZEM V TRGOVINI
Telefonsko naročanje poteka v izbranih, zaprtih trgovinah.
Po telefonu lahko preverite zalogo, izdelek naročite in rezervirate. Vaš izdelek boste nato plačali s kartico ali Mass boni ob prevzemu v trgovini. Plačilo z gotovino v zaprtih trgovinah s prevzemno točko ni mogoče.
Izdelke naročene preko telefona je potrebno prevzeti še isti dan. V primeru, da izdelkov naročenih preko telefona ne boste prevzeli v istem dnevu, bomo tako naročilo preklicali.
Preko telefona smo dosegljivi za vas od ponedeljka do petka, od 11. do 18. ure ter ob sobotah od 11. do 15. ure.
Možnost telefonskega naročanja izvajamo v prodajalnah:
Ljubljana Čopova (pokličite nas na +386 1 200 86 80, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Ljubljana BTC hala VII (pokličite nas na +386 1 586 44 11, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Ljubljana Supernova Rudnik (pokličite nas na +386 1 427 70 21, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Ljubljana Aleja Šiška (pokličite nas na +386 1 200 86 90, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Kranj Supernova Qlandia (pokličite nas na +386 4 233 00 82, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Domžale Arkadia (pokličite nas na +386 1 729 37 30, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Nova Gorica Supernova Qlandia (pokličite nas na +386 5 333 33 71, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Celje City Center (pokličite nas na +386 3 426 36 86, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Maribor Europark (pokličite nas na +386 2 250 23 55, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Maribor Qlandia (pokličite nas na +386 02 749 05 13, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Ptuj Supernova Qlandia (pokličite nas na +386 2 779 19 41, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Novo mesto Supernova Qlandia (pokličite nas na +386 7 384 47 00, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Murska Sobota Maximus (pokličite nas na +386 2 534 11 06, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Krško Supernova Qlandia (pokličite nas na +386 7 371 95 56, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Slovenj Gradec NC (pokličite nas na +386 8 205 18 25, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
Velenje Velenjka (pokličite nas na +386 8 205 30 38, rezervirajte svoj par in prevzemite ter plačajte s kartico v trgovini)
2. SPLETNO NAROČILO & PREVZEM V TRGOVINI
Na spletu lahko izberete možnost prevzema v trgovini. Prevzem v trgovini izvajajo trgovine, ki so zaprte in imajo prevzemno točko.
Prevzem spletnih naročil v trgovini izvajamo v naslednjih trgovinah:
Ljubljana: Čopova, BTC hala VII, Supernova Rudnik, Aleja Šiška
Kranj Supernova Qlandia
Celje City Center
Maribor Europark ter Supernova Qlandia
Ptuj Supernova Qlandia
Novo mesto Supernova Qlandia
Murska Sobota Maximus
Krško Supernova Qlandia
Slovenj Gradec NC
Domžale Arkadia
Nova Gorica Supernova Qlandia
Velenje Velenjka
Na spletu lahko izberete plačilo v trgovini (s tem ste opravili rezervacijo in ne nakupa) ali pa izvedete plačilo s plačilno kartico preko spleta (s tem ste že opravili nakup).
3. Kako poteka prevzem v trgovini?
Prevzem je možen pri vhodih v naše prodajalne pri čemer velja, da vstop v trgovino ni mogoč, saj so naše trgovine zaprte. Ko bo naročilo pripravljeno za prevzem boste obveščeni preko elektronske pošte.
Prevzem na prevzemnih točkah zaprtih trgovin je možen od 13. do 18. ure, od ponedeljka do petka ter ob sobotah od 10. do 15. ure.
4. Kako lahko plačam nakupe, kjer sem izbral prevzem v trgovini in naročila, ki sem jih naročil preko telefona?
Nakupe, kjer ste izbrali prevzem v trgovini lahko plačate:
Plačilo z gotovino na prevzemnih točkah zaprtih trgovin trenutno ni mogoče.
Izdelke naročene (rezervirane) preko telefona lahko plačate izključno s plačilno kartico ali Mass boni ob prevzemu.
5. V katerih trgovinah ni možen prevzem v trgovini?
Zaprte trgovine, kjer ne omogočamo osebnega prevzema spletnih nakupov: Tuš Celje, Mercator center Postojna, Qlandia Kamnik, Škofja Loka, Supernova Ljubljana Šiška, Mercator center Lesce, Citypark Ljubljana, Koper Planet
6. Kako preverim zalogo v posamezni trgovini?
TELEFONSKO NAROČANJE: Zalogo lahko preverite poleg vsakega izdelka na naši spletni strani ali nas pokličete v izbrano trgovino iz točke 1, kjer bomo zalogo preverili za vas.
SPLETNO NAROČANJE: Zalogo lahko preverite poleg vsakega izdelka na naši spletni strani (kliknite na gumb PREVERITE ZALOGO V PRODAJALNAH)
7. Kako lahko zamenjam/vrnem izdelek, ki sem ga prevzel v trgovini ali sem ga naročil po telefonu?
Če želite zamenjati izdelek, ki ste ga prevzeli v trgovini in naročili preko spleta ali telefona obiščite stran ZAMENJAVE za več informacij.
Če želite vrniti izdelek, ki ste ga prevzeli v trgovini in naročili preko spleta ali telefona obiščite stran VRAČILA za več informacij.
8. Kdo so spletni kupci?
Spletni kupci ste vsi tisti kupci, ki pred nakupom niste imeli stika z izdelkom. Spletni kupci ste vsi kupci, ki ste opravili nakup preko spleta in pri tem izbrali enega od naštetih načinov plačila in dostave:
9. Kdo so fizični, maloprodajni kupci?
Fizični, maloprodajni kupci ste vsi našteti:
10. Kaj so rezervacije?
Rezervacija je primer nakupa, kjer kupec plačilo izvede v trgovini. V nakup z rezervacijo sodijo: