Spletni kupci ste vsi tisti kupci, ki pred nakupom niste imeli stika z izdelkom. Spletni kupci ste vsi kupci, ki ste opravili nakup preko spleta in pri tem izbrali enega od naštetih načinov plačila in dostave:
Spletni kupci imate pravico, da v 100 koledarskih dneh (velja za naročila od 26.10.; pred tem datumom velja rok 15 dni) od nakupa izdelka Massu sporočite, da želite izdelek vrniti, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po izdanem računu naročenega izdelka. V rok vračila se štejejo tudi dnevi zaprtja trgovin saj imate spletni kupci možnost vračil tudi po pošti (torej brez obiska fizične trgovine).
Fizični, maloprodajni kupci ste vsi našteti:
Rezervacija je primer nakupa, kjer kupec plačilo izvede v trgovini. V nakup z rezervacijo sodijo:
Fizični, maloprodajni kupci ste vsi, ki ste vaš izdelek kupili:
IZJEMOMA omogočamo vračilo kupnine tudi za fizične kupce, saj izdelka pred nakupom ne morete preizkusiti (sklep Vlade RS). Vračilo v primeru, da ste fizični (maloprodajni) kupec je mogoče le ISTI DAN KOT STE OPRAVILI NAKUP in V ISTI TRGOVINI KJER STE OPRAVILI NAKUP. Še isti dan se oglasite v trgovini, kjer ste izdelek kupili in vrnili vam bomo kupnino.
Če boste k nam prišli NASLEDNJI DAN vam žal ne bomo mogli vrniti kupnine, lahko pa vam ponudimo zamenjavo izdelka ali vam izdamo Mass bone. V tem primeru vam omogočamo zamenjavo, pogoje pa si lahko pogledate tukaj:ZAMENJAVA
V primeru plačila z darilnim bonom nakupovalnih središč/centrov vračilo ni mogoče. Vračila po pošti za fizične nakupe niso mogoča.
Spletni kupci imate več možnosti za vračilo.
Spletni kupci imate možnost, da se oglasite v KATERIKOLI od prevzemnih trgovin v okviru delovnih časov prevzemnih točk: PREVZEMNE TRGOVINE
V primeru, da boste vaš spletni nakup želeli vrniti na eni od prevzemnih točk boste pred tem morali izpolniti fizični obrazec. Če želite prihraniti čas vam svetujemo, da obrazec, ki je na voljo tukaj izpolnite in natisnete pred prihodom na prevzemno točko (izpolnjujte le del, ki se nanaša na VRAČILA). Izpolnjen obrazec ter izdelek, ki ga vračate (in ki ustreza pogojem za vračilo) predate našim zaposlenim.
Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo po povzetju (vaš nakup ste plačali kurirju) ali plačilo po predračunu na obrazec obvezno vpišite številko računa (IBAN) na katerega želite vrnjeno kupnino.
Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo s plačilno kartico vam bomo vrnili kupnino na številko kartice s katero ste plačali vaš spletni nakup.
Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo s kartico na spletu in prevzem v trgovini boste vračilo uredili z našimi zaposlenimi, v primeru, da boste vračilo urejali v okviru uradnih ur. V nasprotnem primeru se prav tako izpolni fizični in kupnino bomo vrnili na kartico s katero je bil nakup plačan.
Vsi zahtevki se obdelujejo na sedežu podjetja. Vaš zahtevek bo obravnavan takoj, ko bo mogoče, denar pa vam bomo vrnili v roku 14 dni od obdelave zahtevka.
Prosimo vas, da sledite navodilom za vračilo po pošti v nadaljevanju. Po pošti lahko kupljene izdelke vrnejo samo spletni kupci. Glede na način nakupa je odvisno kako lahko izdelek vrnete po pošti:
REGISTRIRANI UPORABNIKI (imate ustvarjen PROFIL)
Izdelek lahko vrnete preko poštne/dostavne službe, ki jo izberete sami – torej na naš naslov pošljete paket z izdelki, ki jih želite vrniti ter pred tem izpolnite podatke v svojem profilu. Za vračilo pošiljke sledite naslednjim navodilom:
GOST (nakup ste opravili kot neregistriran uporabnik)
Prejetje vaše zahteve za vračilo bomo potrdili preko elektronske pošte. Po prejemu izdelkov, ki jih vračate in obdelavi le-teh vas bomo o potrditvi/zavrnitvi zahtevka obvestili preko elektronske pošte.
PREVZEM V TRGOVINI IN PLAČILO S KARTICO
Predlagamo, da izdelek BREZPLAČNO vrnete v kateri od prevzemnih točk.
V primeru da ste pri naročilu izbrali PREVZEM V TRGOVINI in ste nakup plačali s plačilno kartico preko spleta lahko izdelke vrnete tudi tako, da paket pošljete na naš naslov skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo izdelka (izpolnite le segment za VRAČILO).
6. Strošek pošiljanja izdelka k nam
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z vračilom blaga, je strošek pošiljanja blaga nazaj k nam. Strošek vračila blaga potrošnik plača izbranemu poštnemu izvajalcu oz. logistični službi, ki jo izbere za pošiljanje paketa na naš naslov. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vračilo opravljenih plačil, vključno s stroški dostave (če smo vam dostavo zaračunali), ki ste jih imeli pri nakupu izdelkov, bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe ter po prejemu izdelkov, ki jih kupec vrača.
Mass d.o.o. vrne prejeta plačila potrošniku na isto številko kartice, s katero je bilo izvedeno plačilo nakupa. V primeru, da ste vaš nakup plačali po povzetju kurirju (gotovina ali plačilna kartica) ali po predračunu imate v spletnem obrazcu za vračilo tudi polje v katerega boste vpisali svojo številko računa (IBAN) na katerega želite povrnjena sredstva.
V primeru delnega vračila (kadar želite vrniti le izbrane izdelke iz celotnega naročila) se kupcu vrne le znesek za vrnjeni izdelek, ne pa tudi poštnina (če smo vam jo zaračunali).
Kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le plačani znesek.
Vračilo opravljenih vplačil se izvede po tem, ko fizično prejmemo vse izdelke, ki so predmet vračila in preučimo, da ustrezajo pogojem, ki so navedeni v točki »Kakšen izdelek lahko vrnem«.
V času zaprtja trgovin zaradi sklepa Vlade RS je možno tudi osebno vračilo v prevzemnih točkah. Postopek vračanja izdelka takšen, da na prevzemnih točkah izpolnite obrazec za vračilo in vrnete izdelek, zahtevek pa se potem obdela na sedežu podjetja. Vračilo kupnine v času zaprtja trgovin zaradi sklepa Vlade RS lahko traja tudi do 14 dni.
8. Kakšen izdelek lahko vrnem?
Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, nenošen, neuporabljen, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Izdelka brez nepoškodovane originalne embalaže ni mogoče vrniti.
9. Kako lahko vrnem izdelek v času odprtih trgovin, če sem spletni kupec?
Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO vrnete v katerikoli prodajalni Mass. Vračila ni možno uveljavljati v outletih Mass.
V primeru, da boste vaš spletni nakup želeli vrniti na eni od trgvoin boste pred tem morali izpolniti fizični obrazec. Če želite prihraniti čas vam svetujemo, da obrazec, ki je na voljo tukaj izpolnite in natisnete pred prihodom v trgovino (izpolnjujte le del, ki se nanaša na VRAČILA). Izpolnjen obrazec ter izdelek, ki ga vračate (in ki ustreza pogojem za vračilo) predate našim zaposlenim.
Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo po povzetju (vaš nakup ste plačali kurirju) ali plačilo po predračunu na obrazec obvezno vpišite številko računa (IBAN) na katerega želite vrnjeno kupnino.
Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo s plačilno kartico vam bomo vrnili kupnino na številko kartice s katero ste plačali vaš spletni nakup.
Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo s kartico na spletu in prevzem v trgovini boste vračilo uredili z našimi zaposlenimi, v primeru, da boste vračilo urejali v okviru uradnih ur. V nasprotnem primeru se prav tako izpolni fizični in kupnino bomo vrnili na kartico s katero je bil nakup plačan.
Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je izdelek ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mass.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu. OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!