1. Vračilo v katerokoli trgovino MASS (najhitrejši & najenostavnejši način)

Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO vrnete v katerikoli prodajalni Mass.  

Vračila ni možno uveljavljati v outletih Mass.

  • Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo po povzetju (vaš nakup ste plačali kurirju) ali plačilo po predračunu boste v trgovini prejeli vrnjen denar; če to ne bo mogoče bo vračilo izvedeno s pomočjo obrazca na katerega obvezno vpišite številko računa (IBAN) na katerega želite vrnjeno kupnino.
  • Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo s plačilno kartico vam bomo vrnili kupnino na številko kartice s katero ste plačali vaš spletni nakup. Vračilo na vašo kartico bo izvedeno preko blagajne v trgovini. Obdelava vračila lahko traja tudi več kot 48 ur oz. 2 delovna dneva in je odvisna od vaše banke. 

Nekateri zahtevki se obdelujejo na sedežu podjetja. Vaš zahtevek bo obravnavan takoj, ko bo mogoče, denar pa vam bomo vrnili v roku 14 dni od obdelave zahtevka.

Vračilo izdelka je omogočeno izključno spletnim kupcem. 

2. Vrnite izdelek po pošti

Prosimo vas, da sledite navodilom za vračilo po pošti v nadaljevanju. Po pošti lahko kupljene izdelke vrnejo samo spletni kupci.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z vračilom blaga, je strošek pošiljanja blaga nazaj k nam. Strošek vračila blaga potrošnik plača izbranemu poštnemu izvajalcu oz. logistični službi, ki jo izbere za pošiljanje paketa na naš naslov. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Glede na način nakupa je odvisno kako lahko izdelek vrnete po pošti:

REGISTRIRANI UPORABNIKI (imate ustvarjen PROFIL)

Izdelek lahko vrnete preko poštne/dostavne službe, ki jo izberete sami – torej na naš naslov pošljete paket z izdelki, ki jih želite vrniti ter pred tem izpolnite podatke v svojem profilu. Za vračilo pošiljke sledite naslednjim navodilom:

  • Preden izdelek pošljete k nam obiščite svoj profil.
  • V profilu izberite naročilo v katerem so izdelki, ki jih želite vrniti.
  • Izberite možnost "Vračilo".
  • Izberite izdelke, ki jih želite vrniti in izpolnite vsa polja za vračilo izdelkov.
  • Potrdite zahtevek za vračilo.
  • Artikle ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena vračanju izdelkov). Originalna embalaža izdelka, v katerem je obutev, ne sme biti poškodovana ali prelepljena z lepilnim trakom.
  • Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek zamenjav in vračil, Virska cesta 1, 1230 Domžale.
  • Paket pošljite preko izbrane poštne/dostavne službe.

GOST (nakup ste opravili kot neregistriran uporabnik)

  • Preden izdelek pošljete k nam obiščite povezavo https://www.mass.si/rma/guest/login
  • V ustrezna polja zapišite številko naročila iz katerega vračate izdelke (številko naročila najdete v elektronski pošti s katero smo potrdili vaše naročilo), priimek na katerega se naročilo nanaša ter elektronski naslov na katerega je bilo narejeno naročilo. Bodite pozorni ali ste pri oddaji naročila v vašem priimku uporabili sičnike in šumnike. V primeru, da imate 2 priimka bodite pozorni katerega ste uporabili v polju »priimek« pri oddaji naročila.
  • Preusmerjeni boste na vaše naročilo, kjer izberete izdelke, ki jih želite vrniti in izpolnite vsa potrebna polja.
  • Potrdite zahtevek za vračilo.
  • Artikle ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena vračanju izdelkov). Originalna embalaža izdelka, v katerem je obutev, ne sme biti poškodovana ali prelepljena z lepilnim trakom.
  • Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek zamenjav in vračil, Virska cesta 1, 1230 Domžale.
  • Paket pošljite preko izbrane poštne/dostavne službe.

Prejetje vaše zahteve za vračilo bomo potrdili preko elektronske pošte. Po prejemu izdelkov, ki jih vračate in obdelavi le-teh vas bomo o potrditvi/zavrnitvi zahtevka obvestili preko elektronske pošte.

3. Kakšen izdelek lahko vrnem?

Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, nenošen, neuporabljen, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Izdelka brez nepoškodovane originalne embalaže ni mogoče vrniti.

 

4. Na kakšen način mi boste povrnili stroške vrnjenega izdelka?

Vračilo opravljenih plačil, vključno s stroški dostave (če smo vam dostavo zaračunali), ki ste jih imeli pri nakupu izdelkov, bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 delovnih dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe ter po prejemu izdelkov, ki jih kupec vrača.

Mass d.o.o. vrne prejeta plačila potrošniku na isto številko kartice, s katero je bilo izvedeno plačilo nakupa. V primeru, da ste vaš nakup plačali po povzetju kurirju (gotovina ali plačilna kartica) ali po predračunu imate v spletnem obrazcu za vračilo tudi polje v katerega boste vpisali svojo številko računa (IBAN) na katerega želite povrnjena sredstva.

V primeru delnega vračila (kadar želite vrniti le izbrane izdelke iz celotnega naročila) se kupcu vrne le znesek za vrnjeni izdelek, ne pa tudi poštnina (če smo vam jo zaračunali).

Kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le plačani znesek.

Vračilo opravljenih vplačil se izvede po tem, ko fizično prejmemo vse izdelke, ki so predmet vračila in preučimo, da ustrezajo pogojem, ki so navedeni v točki »Kakšen izdelek lahko vrnem«.

5. Poškodba izdelka pri dostavi-kaj storim?

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je izdelek ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mass.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.
OPOZORILO:
TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!

 

 

Rok za vračilo za spletne kupce ter razlika med rezervacijo in spletnim nakupom

 

1. Kdo so spletni kupci in rok 100 dni

Spletni kupci ste vsi tisti kupci, ki pred nakupom niste imeli stika z izdelkom. Spletni kupci ste vsi kupci, ki ste opravili nakup preko spleta in pri tem izbrali enega od naštetih načinov plačila in dostave:

  • Plačilo s plačilno kartico preko spleta & dostava na izbrani naslov
  • Plačilo s plačilno kartico preko spleta & prevzem izdelka v izbrani trgovini
  • Plačilo s plačilno kartico ali gotovino po povzetju na izbranem naslovu (plačilo kurirski službi)
  • Plačilo po predračunu & dostava na izbrani naslov

Spletni kupci imate pravico, da v 100 koledarskih dneh od nakupa izdelka Massu sporočite, da želite izdelek vrniti, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po izdanem računu naročenega izdelka. V rok vračila se štejejo tudi dnevi zaprtja trgovin saj imate spletni kupci možnost vračil tudi po pošti (torej brez obiska fizične trgovine).

 

2. Kdo so fizični, maloprodajni kupci?

Vračilo za fizične nakupe in rezervacije ni mogoče.

Fizični, maloprodajni kupci ste vsi našteti:

  • Kupci, ki ste opravili spletno rezervacijo t.j. izbrali ste plačilo v trgovini & prevzem v trgovini
  • Kupci, ki ste svoj nakup opravili v fizičnih trgovinah

Fizični, maloprodajni kupci nimajo možnosti za vračilo izdelka, je pa možna zamenjava v roku 31 dni. Več si lahko preberete na strani ZAMENJAVE

 

3. Kaj so rezervacije?

Rezervacija je primer nakupa, kjer kupec plačilo izvede v trgovini. Nakupa, ki ste ga izvedli z rezervacijo ni mogoče vrniti, omogočamo pa zamenjavo v roku 31 dni. V nakup z rezervacijo sodi spletno naročilo (rezervacija), kjer ste izbrali plačilo v trgovini.