1. Vračilo v katerokoli trgovino MASS (najhitrejši & najenostavnejši način)

Vračilo izdelka je mogoče samo v primeru nakupa na daljavo (spletni nakup).

Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO vrnete v katerikoli prodajalni Mass. Vračilo izdelka je omogočeno izključno spletnim kupcem. 

Če se odločite za vračilo vas prosimo, da izpolnete OBRAZEC:

Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo po povzetju (vaš nakup ste plačali kurirju) ali plačilo po predračunu boste v trgovini prejeli vrnjen denar; če to ne bo mogoče bo vračilo izvedeno s pomočjo obrazca na katerega obvezno vpišite številko računa (IBAN) na katerega želite vrnjeno kupnino.

Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo s plačilno kartico vam bomo vrnili kupnino na številko kartice s katero ste plačali vaš spletni nakup. Vračilo na vašo kartico bo izvedeno preko blagajne v trgovini. Obdelava vračila lahko traja tudi več kot 48 ur oz. 2 delovna dneva in je odvisna od vaše banke. 

Nekateri zahtevki se obdelujejo na sedežu podjetja. Vaš zahtevek bo obravnavan takoj, ko bo mogoče, denar pa vam bomo vrnili v roku 14 dni od obdelave zahtevka. 

Tveganja zamud vračila kupnine, ki morda nastanejo zaradi banke ali spletne aplikacije za bančna nakazila potrošnika, naše podjetje ne prevzema.

2. Vrnite izdelek tako, da nam ga pošljete po pošti

Vračilo izdelka je mogoče samo v primeru nakupa na daljavo (spletni nakup). 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z vračilom blaga, je strošek pošiljanja blaga nazaj k nam. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena vračanju izdelkov). Izpolnite OBRAZEC, ki ga skupaj z izdelki pošljite na naslov MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek zamenjav in vračil, Virska cesta 1, 1230 Domžale ali pošljite izpolnjen obrazec na info@mass.si. Lahko se poslužite tudi obrazca, ki vam je na voljo v Splošnih pogojih poslovanja (Priloga 2). 

Prejetje vaše zahteve za vračilo bomo potrdili preko elektronske pošte. Po prejemu izdelkov, ki jih vračate in obdelavi le-teh vas bomo o potrditvi/zavrnitvi zahtevka obvestili preko elektronske pošte.

3. Na kakšen način mi boste povrnili stroške vrnjenega izdelka?

Vračilo opravljenih plačil, vključno s stroški dostave (če smo vam dostavo zaračunali), ki ste jih imeli pri nakupu izdelkov, bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 delovnih dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe ter po prejemu izdelkov, ki jih vračate.

Mass d.o.o. vrne prejeta plačila potrošniku na isto številko kartice, s katero je bilo izvedeno plačilo nakupa. V primeru, da ste vaš nakup plačali po povzetju kurirju (gotovina ali plačilna kartica) ali po predračunu imate v spletnem obrazcu za vračilo tudi polje v katerega boste vpisali svojo številko računa (IBAN) na katerega želite povrnjena sredstva.

V primeru delnega vračila (kadar želite vrniti le izbrane izdelke iz celotnega naročila) se kupcu vrne le znesek za vrnjeni izdelek, ne pa tudi poštnina (če smo vam jo zaračunali).

Kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le plačani znesek.

Vračilo opravljenih vplačil se izvede po tem, ko fizično prejmemo vse izdelke, ki so predmet vračila.

4. Rok za vračilo za spletne kupce

Skladno z določili ZVPot-1 lahko potrošnik odstopi od pogodbe v roku 14 dni, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Spletni kupci imate pravico, da v 14 koledarskih dneh od nakupa izdelka Massu sporočite, da želite izdelek vrniti, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po izdanem računu naročenega izdelka.

Potrošnik lahko odstop od pogodbe javi tako, da izpolni OBRAZEC ali pa to sporoči pisno, z nedvoumno izjavo, da odstopa od pogodbe.

Dokazno breme za breme glede uveljavljene pravice od odstopa od pogodbe, nosi potrošnik. 

V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe mora Mass v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila), z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z drugim plačilnim stredstvom.

Pri prodajni pogodbi lahko Mass zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

V primeru vračila blaga in odstopa od pogodbe skladno z določili ZVPot-1 potrošnik krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 torej ne velja za pravne osebe.

Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga tako Mass potrošniku priporoča, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, vse brez potrošnikove krivde.

V primeru, da Mass ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

Potrošnik je odgovoren samo za zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanje blaga. 

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, to pomeni, da potrošnik blago pregleda z vso potrebno skrbnostjo in na način, kot bi to lahko običajno počel v trgovini. Mass potrošniku priporoča, da previdno odpre embalažo, jo obdrži v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdrži pritrjene etikete, vse dokler ni prepričan, da je izdelek ustrezen.

Mass samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

135. člen ZVPot-1 (izjeme od pravice do odstopa od pogodbe)

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah sklenjenih na daljavo, za naslednje vrste izdelkov:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • za dobavo blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • za opravljanje storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni
  • za opravljanje storitev pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe.

5. Poškodba izdelka pri dostavi-kaj storim?

Če vam je paket dostavil GLS ali Pošta Slovenije in ugotovite, da je izdelek ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mass.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS/POšta Slovenije nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.
OPOZORILO:
TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!