Zamenjave, vračila in reklamacije

Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljšo kakovost izdelkov priznanih svetovnih proizvajalcev po konkurenčnih cenah. Obenem pa se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko morate artikel zamenjati ali vrniti, ker vam iz določenega razloga ne ustreza. Pomagali vam bomo rešiti vaše težave s takšnim izdelkom.

1. Izdelek mi ne ustreza – kako ga lahko zamenjam/vrnem?

Potrošniki imate pravico, da v 15 dneh od prevzema izdelka Massu sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega izdelka.

Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO zamenjate/vrnete v katerikoli prodajalni Mass.

Izdelek nam lahko vrnete tudi tako, da paket pošljete na naš naslov skupaj z  izpolnjenim obrazcem za zamenjavo/vračilo izdelka.

2. Ali lahko izdelek zamenjam/vrnem v Mass trgovini?

Da, izdelek lahko zamenjate ali vrnete v katerikoli trgovini Mass v roku 15 dni. Obvezno imejte s seboj račun oz. potrdilo o nakupu – izpis iz banke ter izpolnjen obrazec za zamenjavo/vračilo

3. Kako izdelek zamenjam - za drugo barvo, številko ali za drug izdelek?

Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO zamenjate v katerikoli prodajalni Mass. V tem primeru boste skupaj z našimi zaposlenimi lahko poiskali izdelek v pravi velikostni številki ali modelu, ki vam odgovarja. 

Zamenjava je možna tudi na način, da izdelek, ki vam ne ustreza vrnete po postopku opisanem v točki 4. Izdelek, ki ga želite zamenjati pošljite na naš naslov ter na obrazcu za vračilo jasno označite s katerim izdelkom želite zamenjati naročeni izdelek (npr. za drugo velikostno številko, model...). V najkrajšem možnem času bomo na vaš naslov poslali nov izdelek.

V tem primeru vam denarja ne bomo vrnili, saj vam bomo poslali izdelek, ki vam ustreza, prav tako pa vam ni potrebno ponovno naročiti izdelka. V tem primeru vam ne bomo ponovno zaračunali stroškov pošiljanja novega izdelka na vaš naslov.

4. Kakšen je postopek zamenjave/vračila?

Izdelke lahko zamenjate ali vrnete BREZPLAČNO v vseh trgovinah MASS v roku 15 dni od prejema izdelka.

Druga možnost za zamenjavo/vračilo je preko poštne/dostavne službe, ki jo izberete sami – torej na naš naslov pošljete paket z izdelki, ki jih želite zamenjati/vrniti ter izpolnjen obrazec. Za zamenjavo/vračilo pošiljke sledite naslednjim navodilom:

  • Preden izdelek pošljete k nam izpolnite obrazec ZAMENJAVA/VRAČILO. 
  • V za to predvidena polja zapišite vse obvezne podatke in zapišite razlog zakaj nek izdelek menjate/vračate. Obrazec priložite paketu v katerem so izdelki
  • Artikle ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena zamenjavi/vračanju izdelkov). Originalna embalaža izdelka, v katerem je obutev, ne sme biti poškodovana ali prelepljena z lepilnim trakom.
  • Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA - Oddelek zamenjav in vračil, Virska cesta 1, 1230 Domžale.
  • Pošljite paket preko izbrane poštne/dostavne službe.

V primeru, da izberete zamenjavo/vračanje izdelka preko pošte boste strošek pošiljanja izdelkov nazaj na naš naslov morali pokriti sami.

5. Strošek vračila

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Strošek vračila blaga potrošnik plača izbranemu poštnemu izvajalcu oz. logistični službi, ki jo izbere za pošiljanje paketa na naš naslov. 

Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

6. Kakšen izdelek lahko vrnem?

Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, nenošen, neuporabljen in v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Izdelka brez nepoškodovane originalne embalaže ni mogoče vrniti.

7. Na kakšen način mi boste povrnili stroške vrnjenega izdelka?

Vračilo opravljenih plačil, vključno s stroški dostave, ki ste jih imeli pri nakupu izdelkov, bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe ter po prejemu izdelkov, ki jih kupec vrača.

Mass d.o.o. vrne prejeta plačila potrošniku na isto številko kartice, s katero je bilo izvedeno plačilo nakupa.

V primeru delnega vračila (kadar želite vrniti le izbrane izdelke iz celotnega naročila) se kupcu vrne le znesek za vrnjeni izdelek, ne pa tudi poštnina.

Kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le plačani znesek.

Vračilo opravljenih vplačil se izvede po tem, ko fizično prejmemo vse izdelke, ki so predmet vračila in preučimo, da ustrezajo pogojem, ki so navedeni v razdelku »Kakšen izdelek lahko vrnem«.

V primeru, da izdelek vračate v fizično trgovino, boste vrnjena sredstva prejeli v izbrani prodajalni oz. v obliki nakazila na navedeno številko kartice na obrazcu za vračilo. 

8. Poškodba izdelka pri dostavi-kaj storim?

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je izdelek ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mass.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!

9. Stvarna napaka - kdaj jo uveljavljam?

Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše izdelke priznanih svetovnih blagovnih znamk, ampak če vaš kupljeni izdelek kljub vsemu ne služi svojemu namenu, vam lahko pomagamo. Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

10. Kako se stvarno napako uveljavi?

Pri Massu vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju stvarne napake. Omogočamo vam 2 možnosti uveljavljanja stvarne napake:

a) veljavljanje reklamacije v najbližji (fizični) prodajalni Mass.

Stvarno napako lahko uveljavite v vam najbližji prodajalni Mass, kjer boste skupaj z našimi zaposlenimi izpolnili reklamacijski zapisnik pri čemer bo izbrana trgovina Mass vaš reklamacijski zahtevek od začetka do konca obravnavala v prodajalni. O postopku in o odobritvi/zavrnitvi zahtevka za reklamacijo boste obveščeni direktno s strani prodajalne v kateri boste uveljavljali reklamacijo

b) Uveljavljanje reklamacije preko spletne trgovine Mass

Stvarno napako lahko uveljavite na način, da nam na naš naslov pošljete izdelek na katerega se reklamacija nanaša ter reklamacijski zapisnik, ki mora biti priložen v paketu, ki nam ga boste poslali preko izbrane poštne/dostavne službe, ki jo izberete sami. Za vračilo pošiljke in uveljavljanje reklamacije sledite naslednjim navodilom:

  • Preden izdelek pošljete k nam izpolnite obrazec REKLAMACIJA. Izpolnjen obrazec skupaj z izdelkom pošljite na naš naslov. 
  • V za to predvidena polja zapišite vse obvezne podatke in zapišite razlog zakaj nek izdelek REKLAMIRATE.
  • Artikle ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite embalažo v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena vračanju izdelkov).
  • Na paket zapišite naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek reklamacij, Virska cesta 1, 1230 Domžale.
  • Pošljite paket preko izbrane poštne/dostavne službe.

11. Kako poteka postopek reklamacije?

Po prejemu izdelka, pri katerem uveljavljate stvarno napako ter po prejemu pravilno izpolnjenega obrazca, bomo izdelek predali v obravnavo pooblaščenemu sodnemu izvedencu. Prodajalec mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v 15 dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna.

  • Odločitev sodnega izvedenca je dokončna in je najvišja inštanca odločanja v primeru potrjevanja/zavračanja reklamacije.
  • V primeru utemeljene reklamacije vam bomo ponudili več možnosti za odpravo stvarne napake (odprava napake - popravilo, zamenjava ali vračilo kupnine). Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov(neuradno prečiščeno besedilo).
  • V primeru zavrnjene reklamacije vas bomo o tem obvestili. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka.
  • Zapisnike in izdelke iz obravnave hranimo 2 leti od datuma vložitve reklamacije v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (37.c člen 3). Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
  • Prevzem izdelka iz neodobrene reklamacije je možen izključno v vam najbližji prodajalni Mass - o tem v katero trgovino vam pošljemo izdelek za katerega reklamacija ni bila odobrena se dogovorite z našimi operaterji.

12. Kdo plača stroške vrnjenih izdelkov v primeru reklamacije?

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru odobrene reklamacije vam bomo povrnili tudi stroške poštnine, ki ste jih imeli ob vračanju izdelka.

13. Nepopolna pošiljka

Če ste naleteli na težave z nepopolno pošiljko, vas prosimo, da nas kontaktirate, z veseljem vam bomo pomagali. Na voljo smo vam na info@mass.si.