Dostava

Dostava

1. Strošek dostave in brezplačna dostava

Strošek je odvisen le od skupnega zneska nakupa.

Strošek dostave za nakupe v vrednosti od 65,00 eur:  BREZPLAČNA DOSTAVA.

Strošek dostave za nakupe v vrednosti do 64,99 eur (ne glede na velikost paketa): 3,99 €

2. Kdo dostavlja

Dostavo izvajamo v sodelovanju s podjetjem GLS (pogodbeni partner).

3. Rok dostave

Artikli, naročeni pri Massu, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi v našem skladišču boste paket predvidoma prejeli najkasneje v 3-5 delovnih dni od datuma prejema naročila. V času epidemije Koronavirusa se naši dostavni roki lahko podaljšajo zato se vam že v naprej opravičujemo. V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša.

4. Način dostave

Iz spletne trgovine Mass boste prejeli paket (naročilo) v celoti – torej delne dostave ne omogočamo. V primeru, da ni zaloge vseh izdelkov, ki ste jih naročili se lahko dostava podaljša, saj se po najboljših močeh trudimo, da vaše naročilo odpremimo v celoti in naenkrat.

Lahko pa znotraj enega naročila prejmete več paketov hkrati. V tem primeru vam bo zaračunan samo 1 strošek poštnine (ob nakupu do 64,99 eur, ob nakupu od 65,00 eur je dostava v vsakem primeru brezplačna).

5. Prevzem naročila

Pošiljko lahko prevzamete na izbranem naslovu osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo GLS poslal sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo. Osebni prevzem v trgovini zaenkrat ni mogoč.

6. Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naš partner pakete dostavljata na naslov v Sloveniji, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Običajno zadošča obisk najbližjega prevzemnega mesta, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.

Spletna trgovina Mass (www.mass.si) vrši dostavo izključno na področju Slovenije.

7. Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mass.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.