Dostava

Dostava

1. Brezplačna dostava

Vsa naročila na spletni trgovini www.mass.si bodo k vam dostavljena BREZPLAČNO.

Dostava je BREZPLAČNA ne glede na število naročenih izdelkov in ne glede na znesek vašega naročila.

2. Kdo dostavlja

Dostavo izvajamo v sodelovanju s podjetjem GLS (pogodbeni partner).

3. Rok dostave

Artikli, naročeni pri Massu, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi v našem skladišču boste paket predvidoma prejeli najkasneje v 3-5 delovnih dni od datuma prejema naročila. V času epidemije Koronavirusa se naši dostavni roki lahko podaljšajo zato se vam že v naprej opravičujemo. V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša.

4. Način dostave

Ker želimo, da izdelke iz naročila prejmete v najkrajšem možnem času se lahko zgodi, da vam bomo naročene izdelke poslali z več kot eno dostavo. V primeru, da prejmete en paket pred preostalimi, ne skrbite, saj bodo tudi ostali paketi kmalu prišli. Dostava v več paketih za vas ne predstavlja dodatnih stroškov.

V primeru plačila po povzetju in večkratne dostave (če ste naročili več izdelkov se lahko zgodi da boste prejeli več paketov)  boste vsakič plačali le tisti znesek paketa (izdelka), ki ga prejmete.


Lahko pa znotraj enega naročila prejmete tudi več paketov hkrati. V vsakem primeru je dostava BREZPLAČNA. 

5. Prevzem naročila

Pošiljko lahko prevzamete na izbranem naslovu osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo GLS poslal sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo. 

Osebni prevzem
Nudimo vam možnost osebnega prevzema v vaši izbrani poslovalnici Mass. Čas dostave v izbrano Mass poslovalnico je 1-5 delovnih dni, odvisno ali je izdelek na voljo v izbrani poslovalnici ali ne. Ko bodo izdelki pripravljeni na prevzem, vas bomo o tem obvestili na vaš elektronski naslov.
V primeru plačila preko spleta, vas po 5 dneh ponovno pozovemo na prevzem in vam ponudimo tudi druge možnosti dostave.

Kadar se odločite za plačilo v izbrani poslovalnici, vas vaše naročilo čaka 5 dni od prejetega obvestila, nato pa se vaše naročilo avtomatsko izbriše, na vaš elektronski naslov pa prejmete obvestilo o prenehanju rezervacije.

Zaradi zaprtja trgovin je prevzem v trgovini mogoč le na izbranih lokacijah Mass.

Zaradi upoštevanja priporočil je v primeru prevzema v trgovini možno le predhodno plačilo spletnega nakupa s kartico (plačilo v trgovini ni mogoče).

6. Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naš partner pakete dostavljata na naslov v Sloveniji, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Običajno zadošča obisk najbližjega prevzemnega mesta, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.

Spletna trgovina Mass (www.mass.si) vrši dostavo izključno na področju Slovenije.

7. Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mass.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.