Blagovna znamka Buffalo
Blagovna znamka Buffalo je Nemška blagovna znamka, katere začetki segajo v 1990. leta, ko je razcvet doživela tudi sodobna elektronska in tehno glasba. Buffalo obutev je obutev za vse ženske, ki se ne bojijo izstopati in se ne bojijo biti to kar so. Glavna značilnost oz. posebnost Buffalo čevljev in superg je vsaj malenkost dvignjen, debel podplat, kar njihovo obutev bistveno razlikuje od ostale obutve na trgu. Danes v njihovem asortimanu lahko najdete klasične Buffalo čevlje, ki so velik približek originalnim čevljem iz 90. let, hkrati pa je na voljo veliko število Buffalo superg ter barvitih Buffalo gležnjarjev in škornjev. Za poletne dni pa njihova ponudba vključuje tudi Buffalo sandale in Buffalo natikače. Njihova ponudba je sestavljena iz, na svoj način, posebne obutve, različnih barv od enobarvnih do ”multicolor” oz. večbarvnih modelov. Na določenih artiklih pa so tudi zanimivi, posebni potiski, ki nas vračajo v 90. leta, kjer je bil cilj biti čim bolj drugačen od drugih in čim bolj izstopati.
Kot del oživitve starih modelov in nasploh mode iz 90. let, so se v zadnjih letih pri Buffalu odločili, da nazaj prinesejo posodobljene modele tistih čevljev, modnih superg in gležnjarjev, ki so jih postavili na modni zemljevid že leta 1995. Tako sta njihova najbolj znana in glavna prodajna modela Buffalo Cld Chai in Buffalo Cld Corin, na posebnem in za njih avtentičnem podplatu, dobila novo, posodobljeno podobo. Danes v njihovi ponudbi najdete mnogo superg teh dveh modelov, v različnih barvnih kombinacijah, kar pa ostaja isto ne glede na barvno kombinacijo in dizajn, pa je značilen debel podplat, ki čevlje naredi zares posebne. Na tem istem ”trademark” podplatu je Buffalo naredil tudi izvedbo natikačev Buffalo Cld Slide, čudovitih barv in barvnih kombinacij.
Cilj blagovne znamke Buffalo je torej biti poseben, biti to kar si in izstopati. Buffalo obutev je torej kot nalašč za ženske, ki ustrezajo tem kriterijem, torej želijo izstopati, ter se pri tem ne bojijo biti to kar so in se ne ozirajo na mnenja drugih.