Splošni pogoji spletne trgovine Mass (www.mass.si)

Podjetje: MASS, proizvodnja, trženje, storitve d.o.o., Virska cesta 1, 1230 Domžale

Davčna številka: 66510210

Matična številka: 5386438000

Splošni pogoji spletne trgovine Mass so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1)Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Mass (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Mass d.o.o., Virska cesta 1, 1230 Domžale, matična številka: 5386438, davčna številka: SI66510210, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Mass).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Mass, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Mass-om in kupcem.

Kupec je vsaka oseba, ki ima prek spletne trgovine s prodajalcem sklenjen veljaven dogovor za nakup blaga prodajalca. Vsi pogodbeni dogovori med prodajalcem in kupcem v zvezi z nakupom blaga prek spletne strani so urejeni v teh splošnih pogojih ter v konkretnem naročilu. 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ti splošni pogoji prevladajo nad nasprotnimi pogodbenimi pogoji kupca ali pogodbenimi pogoji druge osebe, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. Ti splošni pogoji veljajo tudi tedaj, če ob zavedanju o obstoju nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe prodajalec opravi kakršnokoli izpolnitveno ali drugačno konkludentno ravnanje, ki bi se lahko štelo za potrditev nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe. Veljavnost slednjih je v vsakem primeru izključena. To velja tudi, če bi se pogodbeni pogoji kupca ali druge osebe lahko šteli za sprejete po vključitvi teh splošnih pogojev.

Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni. Pod pogoji potrošniške zakonodaje lahko kupec zahteva sklenitev pogodbe na podlagi teh splošnih pogojev tudi v drugem jeziku.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Mass prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Mass-a (neregistriran kupec)s potrjeno registracijo v spletno trgovino Mass pa postane član Mass-a (kupec s profilom - registriran kupec). Tako gost kot član Mass-a (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Mass. 

Obiskovalec lahko registracijo za člana in enkratni vpis za gosta Mass opravi prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član Mass pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Mass nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@mass.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Dostopnost informacij

Mass se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju Mass(ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo(e-pošta, telefonska številka),
  • bistvene lastnosti izdelkov(vključno s poprodajnimi storitvami),
  • dostopnost izdelkov(vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelkov(ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostaveter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga.
  • seznanitev z dejstvom, da potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe,
  • seznanitev z višino stroškov vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti;
  • podrobnosti postopka uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe z navedbo njihovih izjem in rokov skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe (dostopno na: https://www.mass.si/vracila).

Mass v razumnem času po sklenitvi pogodbe na daljavo, vendar najpozneje ob dostavi blaga zagotovi potrošniku potrdilo o sklenjeni pogodbi na trajnem nosilcu podatkov.

Oglaševanje

Objave prodajalca predstavljajo prikaz osnovnih pogojev nakupa, razen če je izrecno določeno drugače v objavi.

Prodajalec jamči za karakteristike blaga, ki so kot take navedene v okviru spletne trgovine MASS. Zaradi tehničnih lastnosti kupčeve strojne ali programske opreme, prek katere si kupec na spletni strani oglaševano blago ogleda, so možna malenkostna odstopanja od dejanskega videza izdelka.

Ponudba in cene izdelkov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Mass ažurira in spreminja pogosto in hitro. V spletni trgovini so prikazane redne cene izdelkov z DDV, morebitni popust ter akcijska cena izdelka. Cene in zaloga se lahko razlikujejo od cen in zalog v fizičnih prodajalnah Mass. Cene na spletni trgovini www.mass.si so lahko predmet sprememb.

Na spletni strani lahko preverite tudi zalogo posamezne številke v naših trgovinah. Prikaz zaloge po trgovinah je informativnega značaja. Edino zagotovilo, da vas izdelek počaka v izbrani trgovini je da opravite spletno rezervacijo (predhodno plačilo ni potrebno). V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da bo zaloga izdelka iz izbrane trgovine pošla bodisi zaradi spletne ali fizične prodaje. Zato vam svetujemo, da opravite spletno rezervacijo izdelka v trgovini, kjer ga želite prevzeti in si na ta način zagotovite, da bo izdelek počakal na vas. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka ni mogoče izdobaviti zaradi sistemskih neskladij.

Posebna oblika prodaje

V času trajanja posebne oblike prodaje (v času sezonskih znižanj, razprodaj, akcijskih razprodaj, razprodaj blaga z napako ter v času drugih akcijskih ponudb v okviru katerih lahko potrošniki kupijo izdelke po nižjih cenah od tistih v redni prodaji), Mass objavi znižano ceno blaga, ki velja v času trajanja posebne oblike prodaje, ter najnižjo ceno blaga, ki jo je Mass za isti izdelek uporabil v obdobju 30 dni pred izvedbo posebne oblike prodaje. To velja od 26.1.2023 dalje.

Akcije in popusti

V internetni trgovini www.mass.si (zaradi tehničnih omejitev) ne veljajo promocije in akcije 3 za 2-40% na drugi cenejši izdelek in -50% na drugi cenejši izdelek. Pogoji akcij, ki jih kljub vsemu izvajamo na spletni trgovini www.mass.si se lahko razlikujejo od pogojev akcij v fizičnih trgovinah.  

Akcije, ki jih izvajamo v spletni trgovini se zaradi tehničnih omejitev lahko razlikujejo od tistih, ki jih izvajamo v fizičnih trgovinah in obratno. Prav tako se lahko zgodi, da so popusti na spletu različni od popustov v fizičnih trgovinah. 

Pomembno - pogoji vračil in prevzemov naročil iz naslova spletnih akcij tipa "-20 eur ob nakupu nad 100 eur", "3za2" ipd.::

PREVZEM V TRGOVINI in pogoji uveljavljanja popusta

Če kupec pri spletnem naročilu izbere prevzem v trgovini, in ob prevzemu spremeni vrednost svojega naročila pod mejno vrednost za uveljavljanje popusta (npr. 100 eur,) potem spletni popust iz naslova te akcije kupce ne pripada več, saj se je spremenila vrednost na računu. Do spletnega popusta so upravičeni le kupci, ki so izvedli nakup v tej spletni akciji in imajo končni znesek kot je določena mejna vrednost za pridobivanje popusta (npr. 100 eur in več). V primeru, da ob prevzemu svoj nakup znižajo na manj kot je določena mejna vrednost (npr. 100 eur,) do popusta v določeni vrednosti (npr. -20 eur) niso upravičeni.

Pogoji VRAČIL iz naslova tovrstnih spletnih akcij

Če kupec vrne izdelek, ki ga je kupil v takšni spletni akciji, in se s tem spremeni znesek celotnega nakupa pod mejno vrednost (npr. 100 eur,) mu pripada znesek vračila v vrednosti razlike med prvotnim računom (račun, ki ga je kupec prejel iz naslova spletne akcije) in novim računom (kjer so upoštevane cene brez spletne akcije).

Torej s tem, ko kupec vrne izdelek in skupni znesek nakupa pade pod mejno vrednost (npr. 100 eur,) se je spremenil pogoj akcije, ki je imel mejo za koriščenje popusta za nakupe (npr. 100 eur in več).

Kupec v tem primeru še vedno lahko uveljavi zamenjavo artiklov in ostane upravičen do popusta če ostane v okviru mejne vrednosti določene s promocijo. 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Massom in kupcem je v spletni trgovini Mass sklenjena v trenutku, ko Mass kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Mass kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Mass.

Načini plačila

V spletni trgovini Mass našim kupcem omogočamo plačila s karticami, po predračunu, z darilno kartico, PayPalom, Valùjem ali plačilo po povzetju ter plačilo v trgovini. Več o načini plačila poiščite na povezavi PLAČILA

V primeru plačila po povzetju boste svoj nakup plačali dostavni službi GLS/Pošti Slovenije ali z gotovino ali s kartico. V primeru plačila po povzetju plačilo na obroke ni mogoče. V primeru, da ste izbrali dostavo na GLS paketomat je možno zgolj plačilo po povzetju s kartico. Plačilo z gotovino na GLS paketomatu ni mogoče. 

V primeru, da sistem zazna, da kupec večkrat ni prevzel spletnega naročila s plačilom po povzetju ali jo je večkrat preklical, se tovrsten način spletnega naročanja (plačilo po povzetju) avtomatsko onemogoči. Tovrstna omejitev predvsem spodbuja odgovoren način nakupovanja. V tem primeru ima kupec možnost vseh drugih oblik spletnega naročanja, kjer lahko izbere plačilo s kartico, PayPalom, darilno kartico, predračunom ali Valùjem.

Plačila se opravljajo izključno v evrih. Po izbiri ustreznega načina plačila s kreditno ali debetno kartico se kupec odpoveduje morebitni pravici do odstopa od ali spremembe naloga za izvedbo plačila z izbranim načinom plačila.

Kupec se strinja, da sme prodajalec v primeru suma zlorabe kateregakoli načina plačila po svoji prosti presoji vsako zadevno transakcijo brez predhodnega obvestila predati v reševanje pristojnim organom.

Kupec se zaveda in se strinja, da lahko njegov izvajalec plačilnih storitev za namen izpolnitve kupčevih plačilnih obveznosti v zvezi z nakupom po teh splošnih pogojih kupcu zaračuna stroške transakcije, ki prodajalcu niso znani.

Pri plačilu s kreditnimi ali debetnimi karticami bo kupec preusmerjen na spletno stran ustreznega ponudnika plačilnih storitev, prek katerega bo prodajalec izvedel najprej rezervacijo na dobroimetju kupca neposredno po odpošiljanju elektronske pošte kupcu o sprejemu njegove ponudbe s strani prodajalca. Pri pošiljanju pošiljke se bo sprožil zajem sredstev (dejansko plačilo) glede na razpoložljivo zalogo izdelkov. 

Po podanem nalogu za izvedbo plačila s kreditno ali debetno kartico se kupec odpoveduje sleherni pravici do preklica ali spremembe takšnega naloga, sicer prodajalcu odgovarja za vse stroške in škodo v zvezi s tem.

Kupec je odgovoren za to, da ima pri ponudniku plačilnih storitev s kreditnimi ali debetnimi karticami zadostno dobroimetje za plačilo nakupa, da ima tudi sicer urejena vsa razmerja s tovrstnim ponudnikom plačilnih storitev, da je upravičen do plačevanja z uporabljeno kreditno ali debetno kartico ter da je ob podaji naročila podal popolne in pravilne podatke o uporabljeni kreditni ali debetni kartici. V nasprotnem primeru odgovarja prodajalcu za vso škodo in stroške, ki bi prodajalcu v zvezi z navedeno kršitvijo nastali.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Mass.

Več informacij vam je na voljo na strani PLAČILA.

Izdaja računa

Mass račun pošlje kupcu preko elektronske pošte ob odpošiljanju naročila. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. V primeru plačila v trgovini (možnost "prevzem v trgovini") bo kupec račun prejel v izbrani poslovalnici, kjer bo izdelke tudi plačal.  

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Redna cena

To je osnovna cena izpisana ob artiklu. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Več o plačilih preverite na strani PLAČILA.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. 

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Mass in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. Kode za popust niso v naprej določene glede na znesek in/ali popust niti niso v naprej načrtovane (datum veljavnosti oz. aktivacije kod prilagajamo glede na poslovno politiko).

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem izdelkov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Nadaljujte. Navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • Za nakup enega izdelka/en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila ni mogoča.

Postopek obveščanja o nakupu

Mass naročilo - potrditev prejema naročila

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Mass so na spletni strani Mass vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Mass naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Mass lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih Mass nima na zalogi v skladišču spletne trgovine ali v svojih fizičnih trgovinah, je Mass izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do Massa. Prek elektronske pošte Mass kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če dobavitelj Massu ne potrdi dobavljivosti naročenih izdelkov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Mass naročilo kupca zavrne iz razloga, ker izdelek ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Mass ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave izdelkov, ki jih Mass nima na zalogi v lastnem skladišču ali v svojih prodajalnah, razen v kolikor bi jo podjetje Mass ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

Naročilo je odpremljeno - predano dostavni službi

Mass v dogovorjenem roku izdelek pripravi, odpošlje ter naročilo preda dostavni službi in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Mass v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov info@mass.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne na način kot je opisano na strani VRAČILA.  

Delne dobave

V Massu izvajamo delne dobave, kar pomeni, da kupec lahko prejme več paketov iz naslova 1 naročila (v primeru, da kupec naroči več izdelkov). Namen tovrstne dostave je, da kupec vse izdelke prejme v najkrajšem možnem času. Kupec zaradi tega nima dodatnih stroškov. 

Naročilo je pripravljeno na prevzem - možnost prevzema v trgovini

V Massu imate možnost vaše izdelke prevzeti v izbranih Mass trgovinah. Ko bodo izdelki pripravljeni boste po elektronski pošti prejeli obvestilo, da so izdelki pripravljeni za prevzem. V primeru, da ste naročili izdelke, ki jih nimamo na voljo v trgovini, kjer ste izbrali prevzem lahko prevzem traja nekaj dni. V primeru, da ste izbrali izdelke, ki so na zalogi v izbrani trgovini pa je prevzem mogoč še isti ali naslednji dan. V vsakem primeru kupec prejme obvestilo o pripravljenih izdelkih preko elektornske pošte.  

Preklic naročila

V primeru, da vam Mass ne more izdobaviti posameznih izdelkov ali naročila boste s strani Massa prejeli obvestilo o preklicu vašega naročila. Razlog za preklic je običajno nezadostna zaloga ali ugotovitev, da izdelek ni ustrezen za prodajo oz. uporabo.  

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. 

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 100 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Pravne osebe ne morejo uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v 100 dneh ne da bi za to obstajal utemeljen razlog za vračilo. Nakup, ki ga opravi pravna oseba, se obravnava po Obligacijskem Zakoniku (OZ).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Mass.

Spletna trgovina Mass pravnim osebam omogoča plačilo kot je navedeno na strani NAČINI PLAČILA

Razlikovanje spletnih in fizičnih kupcev

Kdo so spletni kupci?

Spletni kupci so vsi tisti kupci, ki pred nakupom (plačilom) niso imeli stika z izdelkom. Spletni kupci so vsi kupci, ki so opravili nakup preko spleta in pri tem izbrali enega od naštetih načinov plačila in dostave:

  • Plačilo s plačilno kartico preko spleta & dostava na izbrani naslov
  • Plačilo s plačilno kartico preko spleta & prevzem izdelka v izbrani trgovini
  • Plačilo s plačilno kartico ali gotovino po povzetju na izbranem naslovu (plačilo kurirski službi)
  • Plačilo po predračunu & dostava na izbrani naslov

Kdo so fizični, maloprodajni kupci?

Fizični, maloprodajni kupci so vsi našteti:

  • Kupci, ki so opravili spletno rezervacijo t.j. izbrali plačilo v trgovini & prevzem v trgovini (t.i. rezervacija)
  • Kupci, ki so opravili telefonsko rezervacijo t.j. rezervirali svoj izdelek v izbrani trgovini preko telefona (op.: ta storitev je omogočena le v času zaprtja trgovin zaradi zajezitve širjenja Covid 19)
  • Kupci, ki so svoj nakup opravili v odprtih, fizičnih trgovinah  

Rezervacije (prevzem v trgovini brez predhodnega plačila)

Rezervacija je primer nakupa, kjer kupec plačilo izvede v trgovini. V nakup z rezervacijo sodijo:

  • Spletna rezervacija ter prevzem & plačilo v trgovini
  • Telefonsko naročanje (izvajamo ga le v času zaprtih trgovin zaradi zajezitve širjenja Covid 19)

Omejitve pri rezervaciji ter plačilu v trgovini

Naenkrat ima kupec lahko odprto 1 rezervacijo, kjer je izbral plačilo v trgovini. Dokler rezervacija (spletno naročilo s plačilom v trgovini) ni zaključena ni mogoče narediti drugih spletnih naročil v obliki rezervacije. Mogoče pa so vse druge oblike spletnega naročila s predhodnim plačilom. 

Plačilo v trgovini kupec lahko izbere pri rezervaciji 1 izdelka. V primeru, da ima kupec v spletnem naročilu več kot 1 izdelek (2 ali več) je potrebno predhodno plačilo (s kartico, PayPalom, darilno kartico, predračunom, Valùjem ali po povzetju).

V primeru, da sistem zazna, da kupec večkrat ni prevzel spletne rezervacije ali jo je večkrat preklical, se tovrsten način spletnega naročanja (rezervacije) onemogoči. Tovrstna omejitev predvsem spodbuja odgovoren način nakupovanja. V tem primeru ima kupec možnost vseh drugih oblik spletnega naročanja, kjer lahko izbere plačilo s kartico, PayPalom, darilno kartico, predračunom, Valùjem ali plačilo po povzetju.

Na spletni strani lahko preverite tudi zalogo posamezne številke v naših trgovinah. Prikaz zaloge po trgovinah je informativnega značaja. Edino zagotovilo, da vas izdelek počaka v izbrani trgovini je da opravite spletno rezervacijo (predhodno plačilo ni potrebno). V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da bo zaloga izdelka iz izbrane trgovine pošla bodisi zaradi spletne ali fizične prodaje. Zato vam svetujemo, da opravite spletno rezervacijo izdelka v trgovini, kjer ga želite prevzeti in si na ta način zagotovite, da bo izdelek počakal na vas. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka ni mogoče izdobaviti zaradi sistemskih neskladij.

Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti blaga

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice zaradi neskladnosti blaga v kolikor je obvestil podjetje Mass in sicer pod pogoji in v naslednjem vrstnem redu:

  • zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Brezplačna vzpostavitev skladnosti blaga

Potrošnik lahko zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko obvesti o neskladnosti blaga podjetje Mass, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje Mass obvesti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka roka.

Zamenjave

Da bi se vzpostavila skladnost blaga kupcem omogočamo, da izberejo med popravilom blaga ali zamenjavo blaga z novim blagom. Zamenjava je mogoča v vseh trgovinah Mass ali s pošiljanjem izdelkov na naš naslov. Več o zamenjavah je dostopno na strani ZAMENJAVE.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamčevalnih zahtevkov, če o napaki obvesti prodajalca v zakonsko določenem roku. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti od dneva nakupa. 

Odstop od pogodbe zaradi neskladnosti blaga

V kolikor kupec odstopi od pogodbe zaradi neskladnosti blaga bo Mass izvedel vrnitev vplačila nemudoma, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 8 dni po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na kartico s katero je plačal svoj nakup preko spleta ali na izbrani TRR.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe na daljavo

Spletni kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 100 dneh prodajalcu (v skladu z 136. členom Zakona o varstvu potrošnikov) sporoči, da odstopa od pogodbe na daljavo, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en (1) dan po izdanem računu naročenega izdelka. V rok vračila se štejejo tudi dnevi zaprtja trgovin saj imajo spletni kupci možnost vračil tudi po pošti (brez obiska fizične trgovine).

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje MASS, proizvodnja, trženje, storitve d.o.o., Virska cesta 1, 1230 Domžale (elektronski naslov: info@mass.si) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec (Priloga 2). Potrošnik lahko elektronsko izpolni in predloži tudi vzorčni odstopni obrazec, ki je dostopen na spletni strani [https://www.mass.si/vracila]. Če se potrošnik odloči za to možnost, Mass d.o.o. nemudoma pošlje potrošniku potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov. Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe je mogoč bodisi v fizičnih trgovinah Mass ali preko vračanja izdelkov na naš naslov. Vračila in/ali zamenjave ni možno uveljavljati v outletih Mass. Več informacij lahko poiščete na straneh VRAČILA.

Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, nenošen, neuporabljen in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov, ki ga potrošnik vrne na svoje stroške s pomočjo poštnih ali drugih logističnih storitev različnih dostavnih ponudnikov ali na svoje stroške z vračanjem v najbližjo trgovino.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na kartico s katero je plačal svoj nakup preko spleta ali na izbrani TRR, ki ga potrošnik zapiše na vračilnem zahtevku (v primeru plačila po povzetju ali plačila v trgovini). 

Kdaj je blago skladno s prodajno pogodbo?

Kadar:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Kako se preverja primernost izdelka?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Primernost se preverja tudi s pomočjo pooblaščenega sodnega izvedenca.

Kako se jamčevalne zahtevke uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti blaga lahko potrošnik sporoči osebno, o čemer mu izdamo potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Potrošnik nam omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregledamo. Zahtevek za uveljavljanje lahko izpolnite v skladu z navodili na podstrani REKLAMACIJE. 

Reklamacijo je mogoče uveljavljati v vam najbližji trgovini pri čemer morate predložiti dokazilo o nakupu (račun ali izpis iz banke). V izbrani trgovini boste skupaj izpolnili reklamacijski zapisnik in od takrat naprej se reklamacijo vodi neposredno iz izbrane trgovine Mass.

Spletni kupec lahko izdelek na katerem uveljavlja neskladnost blaga pošlje tudi na naslov: Mass d.o.o. – SPLETNA TRGOVINA, Oddelek reklamacij, Virska cesta 1, 1230 Domžale. Sledite navodilom na podstani REKLAMACIJE.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti blaga na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Mass pisno odgovori kupcu najkasneje v roku 8 delovnih dneh od prejema reklamacije in sicer tako, da kupcu pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovani naslov.

Če prodajalec uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

V kolikor kupec odstopi od pogodbe zaradi neskladnosti blaga bo Mass izvedel vrnitev vplačila nemudoma, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 8 dni po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na kartico s katero je plačal svoj nakup preko spleta ali na izbrani TRR, ki ga potrošnik zapiše na vračilnem zahtevku (v primeru plačila po povzetju ali plačila v trgovini).

Pritožbeni postopek

V kolikor se potrošnik ne strinja s sklepom prodajalca v primeru reševanja reklamacije ima možnost pritožbe. Pritožbo more kupec poslati v 30 dneh od dne prejema sklepa. Mass pisno odgovori kupcu najkasneje v roku 8 delovnih dneh od prejema pritožbe in sicer tako, da kupcu pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovani naslov.

Prevzem izdelkov, vrnjenih iz obravnave neskladnosti blaga

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec lahko prevzame izdelek izključno v izbrani fizični prodajalni Mass, kjer je reklamacijo uveljavljal. V primeru, da je kupec reklamacijo uveljavljal v spletni trgovini Mass se kupec in prodajalec medsebojno dogovorita v katero prodajalno bo prodajalec poslal izdelek za prevzem s strani kupca.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Po poteku 2 let lahko prodajalec izdelek odpelje na primerno deponijo in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila.

Dostava

Izbira dostavljavca je v pristojnosti prodajalca. Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si Mass pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Možno je izbrati tudi direktno dostavo na GLS paketomat. Več o dostavi najdete na strani DOSTAVA.

Prodajalec je s strani kupca naročeno blago dolžan dostaviti v brezhibnem stanju, v dogovorjeni količini in v dogovorjenem času na naslov, ki ga kupec označi v svojem naročilu. Dostava nakupov v spletni trgovini www.mass.si je BREZPLAČNA za nakupe nad 25 eur, v primeru nakupov do vključno 24,99 je strošek dostave 3,99 eur. 

Blago se šteje za dostavljeno, ko kupec predstavniku prodajalca, ne glede na način dostave (torej vključno s predstavniki dostavljavca), pisno potrdi prevzem blaga ali če v skladu z določbami tega razdelka pride v prevzemno zamudo.

Če je kupec potrošnik, preide nevarnost naključnega poškodovanja ali uničenja blaga na kupca v trenutku, ko je blago skladno s predmetnimi splošnimi pogoji dano na razpolago kupcu ali ko kupec skladno s predmetnimi splošnimi pogoji pride v zamudo. V vseh drugih primerih preide nevarnost naključnega poškodovanja ali uničenja blaga na kupca v trenutku izročitve blaga s strani prodajalca dostavljavcu.

Prodajalec sme v primeru zaznanih težav z izpolnitvijo plačilne obveznosti kupca odpošiljanje blaga ali celo samo izročitev blaga kupcu po odpošiljanju po svoji prosti presoji odložiti ali preklicati do popolne izpolnitve plačilne obveznosti kupca.

Prevzem v trgovini

Na spletu lahko izberete možnost prevzema v trgovini. Prevzem v trgovini izvajajo izbrane trgovine. Omogočamo kartična in gotovinska plačila ob prevzemu naročenih izdelkov preko spleta in prevzema v trgovini. Več o prevzemu naročila v trgovini si preberite na podstrani PREVZEM V TRGOVINI

Na spletu lahko izberete plačilo v trgovini (s tem ste opravili rezervacijo in ne nakupa) ali pa izvedete plačilo s plačilno kartico preko spleta (s tem ste že opravili nakup).

Nakupe, kjer ste izbrali prevzem v trgovini lahko plačate:

  • S plačilno kartico preko spleta ob oddaji spletnega naročila (s tem postanete spletni kupec)
  • S plačilno kartico, gotovino ali Mass boni ob prevzemu izdelka (rezervacija, s tem postanete fizični kupec).

Omejitve pri rezervaciji ter plačilu v trgovini

Naenkrat ima kupec lahko odprto 1 rezervacijo, kjer je izbral plačilo v trgovini. Dokler rezervacija (spletno naročilo s plačilom v trgovini) ni zaključena ni mogoče narediti drugih spletnih naročil v obliki rezervacije. Mogoče pa so vse druge oblike spletnega naročila s predhodnim plačilom. 

V primeru, da sistem zazna, da kupec večkrat ni prevzel spletne rezervacije ali jo je večkrat preklical, se tovrsten način spletnega naročanja (rezervacije) onemogoči. Tovrstna omejitev predvsem spodbuja odgovoren način nakupovanja. V tem primeru ima kupec možnost vseh drugih oblik spletnega naročanja, kjer lahko izbere plačilo s kartico, PayPalom, darilno kartico, predračunom, Valùjem ali plačilo po povzetju.

Na spletni strani lahko preverite tudi zalogo posamezne številke v naših trgovinah. Prikaz zaloge po trgovinah je informativnega značaja. Edino zagotovilo, da vas izdelek počaka v izbrani trgovini je da opravite spletno rezervacijo (predhodno plačilo ni potrebno). V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da bo zaloga izdelka iz izbrane trgovine pošla bodisi zaradi spletne ali fizične prodaje. Zato vam svetujemo, da opravite spletno rezervacijo izdelka v trgovini, kjer ga želite prevzeti in si na ta način zagotovite, da bo izdelek počakal na vas. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka ni mogoče izdobaviti zaradi sistemskih neskladij.

Uporabniški račun

V spletni trgovini Mass vam Moj profil omogoča hiter in preprost dostop do podatkov o vaših naročilih. Kot registriran uporabnik imate dostop do številnih podatkov. Tako lahko preverite stanje svojega naročila ali (če je še možno) spremenite osebne podatke ter naslov za prejemanje računov in dostavo. Na uvodni strani Moj profil boste našli praktičen pregled. Tu lahko spreminjate gesla, urejate osebne podatke in naslove dostave ter računa.

Vsa naročila so sistematično urejena po datumu. Vsako naročilo je opremljeno z lastno zaporedno številko, ki jo lahko uporabljate za lažjo komunikacijo z referenti Centra za pomoč uporabnikom in identifikacijo artikla na naših prodajnih mestih. Iz seznama so razvidni datum naročila in cena artikla.

Če naročate artikel na drug naslov (ne na glavnega), lahko dodate novega. To velja tako za naslove za pošiljanje računa kot naslove za dostavo. Vpišete lahko več naslovov in potem vsakič preprosto izberete pravega.

Ukinitev računa

Če izberete možnost Ukinitev uporabniškega računa, boste prejeli elektronsko sporočilo z navodili za ukinitev računa.

POZOR: Ukinitev računa je nepovratna in onemogoča nadaljnji dostop do podatkov o naročilih.

Cena prilagojena na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev

Cena se lahko prilagaja glede na ustvarjen profil potrošnika.

Varnost

Mass uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Mass v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Mass se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1 ter ZEKom-1.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Zagotovitev podatkov je pogodbena obveznost, podatki pa se obdelujejo za namen obdelave vašega naročila: dokončanje in potrditev naročila, priprava izdelka, dostava izdelka, reševanje reklamacij in druga, z nakupom povezana komunikacija. V primeru, da podatkov ne zagotovite, ne moremo izpolniti obveznosti, ki izhajajo iz naročila.  Podatki se bodo za ta namen hranili do izpolnitve vseh pogodbenih obveznosti oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov z namenom morebitnega uveljavljanja pravnih zahtevkov iz naslova pogodbenega razmerja.

Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete na strani POLITIKA ZASEBNOSTI in PIŠKOTKIPolitika zasebnosti in piškotki je sestavni del splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine.

Politika piškotkov

Mass zbira osebne podatke tudi ob obisku njegovih spletnih strani, prek piškotkov, za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih strani oz. portalov ter štetja uporabnikov na spletnem mestu oz. portalu. Mass uporablja naslednje piškotke:

Zahtevani (obvezni piškotki): so ključni in brez njih posamezna spletna stran oz. spletni portal v lasti oz. upravljanju Mass, ne bo deloval, kot bi moral. Nastavijo se, ko posameznik odda obrazec, se prijavi ali opravi kakršnokoli interakcijo s spletno stranjo preko klikanja na enostavne povezave.

Zahtevani piškotki naredijo spletno stran uporabno, saj omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po strani in dostop do varnih območij spletne strani. Spletna stran brez teh piškotkov ne deluje pravilno.

Nastavitve piškotki:

Piškotki za namestitve pomagajo spletni strani, da si ta zapomni informacije, ki spremenijo, na kakšen način se spletna stran obnaša ali izgleda, kot vaš priljubljeni jezik ali regijo, v kateri ste.

Uporabnik vsak neobvezen piškotek eksplicitno sprejme sam (potrebno je eksplicitno dovoljenje).

Analitični piškotki (statistični): z njimi Mass analizira promet na posamezni spletni strani, da lahko izboljša uporabniško izkušnjo. Posameznik sprejme piškotek s klikom na gumb na spletni strani.  Uporabnik vsak neobvezen piškotek eksplicitno sprejme sam (potrebno je eksplicitno dovoljenje).

Piškotki za statistiko pomagajo lastnikom spletnih strani razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran tako, da anonimno zbirajo in javljajo informacije.

Oglaševalski (trženjski) piškotki: so piškotki partnerskih storitev Klavyjo, TagManager ipd.. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo.

Mednje sodijo tudi piškotki družbenih omrežij, ki omogočajo deljenje vsebine spletne strani na nekaterih družbenih omrežjih. Vtičniki in orodja tretjih oseb uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani.

Piškotki za trženje se uporabljajo za sledenje uporabnikom prek spletnih strani. Namen je prikazovanje oglasov, ki so primerni in zanimivi za posameznega uporabnika in zato več vredni za založnike in oglaševalce tujih strani.

Uporabnik vsak neobvezen piškotek eksplicitno sprejme sam (potrebno je eksplicitno dovoljenje).

Nerazvrščeni piškotki:

Nerazvrščeni piškotki so piškotki, ki jim bomo skupaj s ponudniki posameznih piškotkov počasi razvrstili.

Mass lahko zaradi zagotavljanja storitve omogočanja pravilnega delovanja in uporabe vseh funkcionalnosti v mobilnih in spletnih aplikacijah obdeluje lokacijske podatke uporabnika: GPS-koordinate (zemljepisna dolžina, zemljepisna širina), IP nastavitve (lokacija brskalnika ali aplikacije uporabnika), pridobljene z mobilno napravo uporabnika. Mass obdeluje lokacijske podatke v takšni obliki, da se ne dajo povezati z določeno ali določljivo osebo, ali pa na podlagi predhodnega soglasja uporabnika. Mass ob zaprosilu za soglasje uporabnike seznani o možnosti zavrnitve soglasja, o vrsti podatkov, ki bodo obdelani, o namenu in trajanju takšne obdelave in o možnosti posredovanja teh lokacijskih podatkov tretji osebi, zaradi izvedbe storitve z dodano vrednostjo. Uporabnik lahko ureja svoje soglasje/preklic soglasja glede uporabe podatkov o lokaciji ob vsaki priključitvi na omrežje ali za vsak prenos komunikacije, bodisi v aplikaciji sami ali v nastavitvah »lokacijskih storitev« mobilne naprave. To sicer lahko onemogoči delovanje funkcionalnosti, ki uporabljajo take podatke, še vedno pa so na voljo druge možnosti aplikacije, ki niso povezane s podatki o lokaciji. 

Več o piškotkih si lahko preberete na strani POLITIKA ZASEBNOSTI in PIŠKOTKI

Komunikacija

Mass bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Mass bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Mass bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Mass izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Mass bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

Mass se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Mass ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. 

Mass ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Mass v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Pritožbe in spori

Mass spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Mass se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Za vse spore, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev in jih prodajalec in kupec ne bi mogla sporazumno rešiti, je, skladno z 51.a členom Zakona o pravdnem postopku (ZPP), krajevno pristojno tisto sodišče, v kateri ima tožena stranka stalno oziroma začasno prebivališče ali sedež.

V primeru, da je tožena stranka prodajalec, je za sojenje poleg sodišča v kraju sedeža prodajalca pristojno tudi sodišče, na območju katerega ima kupec kot tožeča stranka stalno oziroma začasno prebivališče.

V primeru težav se kupec s podajalcem Mass lahko poveže po elektronski pošti na info@mass.si.

Mass se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Mass prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ima kupec, ki je fizična oseba, pravico sprožiti tudi postopek izvensodnega reševanja potrošniškega spora. MASS kot prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora. Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), na kateri lahko kupec vloži pobudo za začetek postopka je dostopna na naslednji povezavi:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Mass, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošni pogoji poslovanja v fizičnih trgovinah in outletih Mass se lahko razlikujejo od splošnih pogojev poslovanja v spletni trgovini www.mass.si.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Pogoji veljajo od 28.12.2022.

 

 

 

 

 

PRILOGA 1:

OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 100 dneh odstopi od te pogodbe.

Odstopni rok poteče v 100 dneh od dneva:

- ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri prodajni pogodbi);

- ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi v zvezi z več kosi blaga, ki jih potrošnik naroči z enim naročilom in so dostavljeni ločeno);

- ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov),

- ko potrošnik pridobi fizično posest na prvem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi za redno dostavo blaga v določenem časovnem obdobju).

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje MASS, proizvodnja, trženje, storitve d.o.o., Virska cesta 1, 1230 Domžale (elektronski naslov: info@mass.si) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec (Priloga 2). Potrošnik lahko elektronsko izpolni in predloži tudi vzorčni odstopni obrazec ali katero koli drugo nedvoumno izjavo na spletni strani prodajalca [https://www.mass.si/vracila]. Če se potrošnik odloči za to možnost, Mass d.o.o. nemudoma pošlje potrošniku potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Potrošnik blago vrne v fizičnih trgovinah Mass ali preko vračanja izdelkov na naš  poštni naslov Virska cesta 1, 1230 Domžale brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 100-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri prodajnih pogodbah, pri katerih ob odstopu od pogodbe podjetje ne ponudi lastnega prevzema Mass d.o.o. lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

PRILOGA 2:

Podjetje: MASS, proizvodnja, trženje, storitve d.o.o., Virska cesta 1, 1230 Domžale

Davčna številka: 66510210

Matična številka: 5386438000

Elektronski naslov: info@mass.si

 

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

 

Spodaj podpisani _________________________________________________________ [Ime, priimek, fizični naslov]

vas obveščam, da odstopam od pogodbe za prodajo ______________________________________ (potrebno je navesti blago), naročeno dne _______________________ , prejeto dne____________________.  

 

Datum, kraj                                                                                                             Podpis

                                                                                        (v kolikor se pošlje v fizični obliki)