1.Brezplačna dostava*

*Naročila nad vrednostjo 25 eur na spletni trgovini www.mass.si bodo k vam dostavljena BREZPLAČNO.

V primeru, da je skupna vrednost naročila manjša od 25 eur se obračuna poštnina 3,99 eur. V času promocij se v košarici strošek dostave obračuna po promociji (torej na skupno vrednost košarice po uveljavljenem popustu).

 

2.Kdo dostavlja?

Dostavo izvajamo v sodelovanju s podjetjema GLS in Pošta Slovenije (pogodbeni partnerji).

Omogočamo tudi dostavo na GLS paketomate. V tem primeru je možno tudi plačilo po povzetju s kartico. Plačilo z gotovino za prevzem na GLS paketomatih ni mogoče. 

 

3.Rok dostave

Artikli, naročeni pri Massu, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi v našem skladišču boste paket predvidoma prejeli najkasneje v 2-5 delovnih dni od datuma prejema naročila.

V času epidemije Koronavirusa se naši dostavni roki lahko podaljšajo zato se vam že v naprej opravičujemo. V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša.

 

4.Način dostave

Ker želimo, da izdelke iz naročila prejmete v najkrajšem možnem času se lahko zgodi, da vam bomo naročene izdelke poslali z več kot eno dostavo. V primeru, da prejmete en paket pred preostalimi, ne skrbite, saj bodo tudi ostali paketi kmalu prišli. Dostava v več paketih za vas ne predstavlja dodatnih stroškov.

V primeru plačila po povzetju in večkratne dostave (če ste naročili več izdelkov se lahko zgodi da boste prejeli več paketov)  boste vsakič plačali le tisti znesek paketa (izdelka), ki ga prejmete.

 

5.Prevzem naročila/dostava na vaš naslov

Pošiljko lahko prevzamete na izbranem naslovu osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo GLS/Pošta Slovenije poslal/-a sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo. GLS omogoča tudi preusmeritev paketov na storitev paketomatov (mesta za prevzem paketa) ali drug naslov. V kolikor GLS v istem dnevu za isto stranko več paketov, ob katerih je narejena preusmeritev na drugo lokacijo (paketomat ali drug naslov) se avtomatsko na ta naslov preusmerijo vsi paketi.

Dostavo na GLS paketomate lahko izberete tudi v naprej, v postopku spletnega nakupa. 

 

6.Osebni prevzem v trgovini

Nudimo vam možnost osebnega prevzema v vaši izbrani poslovalnici Mass. Čas dostave v izbrano Mass poslovalnico je 1-5 delovnih dni, odvisno ali je izdelek na voljo v izbrani poslovalnici ali ne. Ko bodo izdelki pripravljeni na prevzem, vas bomo o tem obvestili na vaš elektronski naslov. V primeru plačila preko spleta, vas po 5 dneh ponovno pozovemo na prevzem in vam ponudimo tudi druge možnosti dostave.
Kadar se odločite za plačilo v izbrani poslovalnici, vas vaše naročilo čaka 3 dni od prejetega obvestila, nato pa se vaše naročilo avtomatsko izbriše, na vaš elektronski naslov pa prejmete obvestilo o prenehanju rezervacije.

 

7.Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naši partnerji pakete dostavljajo na naslov v Sloveniji, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Običajno zadošča obisk najbližjega prevzemnega mesta, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.

Spletna trgovina Mass (www.mass.si) vrši dostavo izključno na področju Slovenije.

 

8.Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je paket dostavil GLS/Pošta Slovenije in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mass.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, GLS/Pošta Slovenija nalepke in pa opis poškodbe.