Pogosta vprašanja

NAROČILA

Spremembe naročila

Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila pišite naši ekipi za pomoč uporabnikom na info@mass.si. V primeru da naročilo še ne bo obdelano in poslano vam bomo poskusili pomagati in upoštevati vaše želje.

 

DOSTAVA

Cena dostave

Cena dostave je 3,99 eur v primeru nakupa do 64,99 €. Ob nakupu od 65,00 € pa je dostava brezplačna.

Način dostave

Dostavo za Mass izvaja podjetje GLS. Mass ne omogoča delnih dostav – vaše naročilo bo tako dostavljeno takrat, ko bomo imeli pripravljene vse izdelke iz vašega naročila. Obveščamo vas, da se zaradi situacije vezane na širjenje epidemije Koronavirusa dostava lahko podaljša.

Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu se lahko za nov termin dostave dogovorite s predstavniki dostavne službe GLS.

Sprememba datuma dostave

Če vam dogovorjeni datum dostave na ustreza (o datumu dostave obveščamo stranke s SMS sporočilom ali po elektronski pošti), se lahko v našem Centru za pomoč uporabnikom dogovorite za rešitev.

Dostavni roki

Artikli gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi v našem skladišču so običajno pri kupcu v roku od 3 do 5 delovnih dni. V času pojava Koronavirsa se čas dostave lahko podaljša za kar se vam že v naprej opravičujemo. 

Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naš partner pakete dostavlja na naslov v Sloveniji, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.

Dostava naročenih izdelkov v spletni trgovini Mass (www.mass.si) je mogoča samo na področju Slovenije. 

PLAČILA

Načini plačila

Zaradi trenutne situacije in z namenom zajezitve širjenja Koronavirusa omogočamo le kartično plačevanje. Sprejemamo plačila s sledečimi karticami: MasterCard®, Visa, BA Maestro, Diners.

Plačilo opravite s kartico preko spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo) WSPay. Naš sistem plačevanja nam omogoča, da najprej opravimo rezervacijo sredstev na vaši plačilni kartici, kasneje ko preverimo dejansko razpoložljivost artiklov iz vašega naročila pa naredimo zajem sredstev na vaši kartici. Tako plačate le tiste izdelke, ki so dejansko na poti na vaš naslov.

Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu ni možna. V primeru da vseeno želite spremeniti način plačila je potrebno naročilo preklicati na info@mass.si in oddati novo. Naročilo bomo lahko preklicali, če še ni bilo odposlano iz našega skladišča.

Kako bom prejel račun?

Račun za vaše naročilo bo priložen dostavljenemu paketu v katerem bodo izdelki, ki ste jih naročili. Račun bo izdan iz poslovne enote v kateri bomo pripravili in odpremili vaše naročilo. 

ZAMENJAVE IN VRAČILA

Izdelek mi ne ustreza – kako ga lahko zamenjam/vrnem?

Potrošniki imate pravico, da v 15 dneh od prevzema izdelka Massu sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega izdelka.

Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO zamenjate/vrnete v katerikoli prodajalni Mass.

Izdelek nam lahko vrnete tudi tako, da paket pošljete na naš naslov skupaj z  izpolnjenim obrazcem za zamenjavo/vračilo izdelka.

Ali lahko izdelek zamenjam/vrnem v Mass trgovini?

Da, izdelek lahko zamenjate ali vrnete v katerikoli trgovini Mass v roku 15 dni.

Obvezno imejte s seboj račun oz. potrdilo o nakupu – izpis iz banke ter izpolnjen obrazec za zamenjavo/vračilo.

Kako izdelek zamenjam - za drugo barvo, številko ali za drug izdelek?

Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO zamenjate v katerikoli prodajalni Mass. V tem primeru boste skupaj z našimi zaposlenimi lahko poiskali izdelek v pravi velikostni številki ali modelu, ki vam odgovarja. 

Izdelek, ki ga želite zamenjati lahko pošljete tudi na naš naslov ter na obrazcu za vračilo jasno označite s katerim izdelkom želite zamenjati naročeni izdelek (npr. za drugo velikostno številko, model...). V najkrajšem možnem času bomo na vaš naslov poslali nov izdelek.

V tem primeru vam denarja ne bomo vrnili, saj vam bomo poslali izdelek, ki vam ustreza, prav tako pa vam ni potrebno ponovno naročiti izdelka. V tem primeru vam ne bomo ponovno zaračunali stroškov pošiljanja novega izdelka na vaš naslov.

Kdaj lahko uveljavim pravico do vračila artikla v 15 dneh?

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če izdelek ob nakupu ne služi svojemu namenu. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije (reklamacija). Pravico do vračila kupnine, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Ali moram navesti razlog za odstop od pogodbe v 15 dneh?

Ne, ob odstopu od pogodbe v 15 dneh ne potrebujete navajati razloga za vračilo. Vendar pa bo napisani razlog zelo dobrodošel, saj nam bo ta pomagal kot povratna informacija o artiklu. 

Ali lahko vrnem artikel v 15 dneh, če sem pravna oseba (nakup na podjetje)?

Če ste kupili artikel z računom na podjetje, ste sprejeli pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnosti odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru uveljavljana starnh napak. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine zato žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb veljajo Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Mass, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Za vsa dodatna vprašanja nam pišite na info@mass.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Katere dokumente moram priložiti ob zamenjavi/vračilu artiklov v 15 dneh?

Za izvedbo postopka za vračilo kupnine ob odstopu od pogodbe oz. vračilu v 15 dneh potrebujemo izpolnjen dokument oz. obrazec za zamenjavo/vračilo izdelkov, kjer boste izpolnili vse podatke, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila. Obvezno izpolnite podatke, ki so označeni kot »obvezni«. Vračilo bo obdelano, ko prejmemo tudi vrnjene artikle, ki ustrezajo pogojem, ki so navedeni v Pogojih vračanja izdelka.

Izdelke, ki jih želite vrniti ter izpolnjen obrazec za vračilo pošljite na naš naslov Mass d.o.o.-spletna trgovina, Oddelek vračil, Virska cesta 1, 1230 Domžale.

Kdaj bom dobil vrnjen denar?

Kupnino vam bomo vrnili na vaš račun v najkrajšem možnem času, ampak ne kasneje kot v 14 dneh od vaše vloge za vračilo, vendar šele po tem, ko so artikli vrnjeni v skladišče (poslani in prejeti na našem naslovu). V primeru, da boste izdelek vrnili v trgovino vam bomo denar vrnili v izbrani prodajalni oz. preko nakazila na izbrano številko kartice v roku 14 dni. 

Kako pravilno preverim ali mi artikel ustreza, da ga potem še vedno lahko vrnem?

Ko prejmete artikel se najprej prepričajte, da ima nepoškodovano embalažo in mu previdno odstranite embalažo. Embalažo hranite dokler niste prepričani, da vam artikel ustreza. Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Sme pa opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Ali moram vrniti izdelek v originalni embalaži?

V primeru vračila artikla, mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Izdelek mora biti zapakiran v originalni embalaži, v kateri ste izdelek prejeli. Izdelek je potrebno skupaj z originalno embalažo zapakirati v dodatno zaščitno embalažo, da pri transportu ne pride do poškodbe originalne embalaže. Izdelka brez originalne embalaže ali s poškodovano embalažo ni mogoče vrniti.

Ali lahko vrnem artikel brez dodatkov?

V primeru odstopa od pogodbe morate vrniti artikel skupaj z vsemi dodatki, ki ste jih prejeli skupaj z artiklom, npr: vezalke, nalepke, okraski, nadomestni nastavki za pete, ...

Od kdaj pričnemo s štetjem 15 dni?

Pri odstopu od pogodbe rok 15 dni prične veljati 1 dan po prevzemu artikla.

Če vrnem artikel pri katerem sem uveljavljal popust ali kakšno drugo ugodnost, kateri znesek dobim povrnjen?

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Ali katerih artiklov ni mogoče vrniti?

V spletni trgovini Mass lahko vrnete katerikoli izdelek za katerega ugotovite, da vam ne ustreza. V primeru, da vračate izdelek za nego obutve bomo vračilo sprejeli samo v primeru, da izdelek ni uporabljen.

Ali moram prevzeti artikel za katerega sumim, da je poškodovan?

Če ima artikel poškodovano embalažo, pa ni videti, da je artikel v njej poškodovan, potem lahko naročilo sprejmete, dostavljavca pa obvestite o poškodbi embalaže. O tem nas obvestite tudi na info@mass.si. Če sumite, da je artikel poškodovan, naročila ne sprejmite in kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom na enem od zgornjih kontaktov.

Kaj potrebujem za pričetek postopka ob poškodovani pošiljki?

Ob prijavi škode bomo potrebovali fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, fotografijo GLS nalepke in pa opis poškodbe, številko računa ali naročila.

Kako zamenjam/vrnem artikel?

Predlagamo, da si najprej preberete del, ki opisuje Način vračanja izdelka, če pa še vedno ne boste dobili vseh odgovorov na vaša vprašanja nas lahko kontaktirate na info@mass.si.

Strošek vračila

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Strošek vračila blaga potrošnik plača izbranemu poštnemu izvajalcu oz. logistični službi, ki jo izbere za pošiljanje paketa na naš naslov. 

Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Koliko časa traja postopek za uveljavljanje stvarne napake-reklamacije?

Trgovec je dolžan posredovati odgovor na vaš zahtevek reklamacije v roku 15 dni od prejema izdelka v naše skladišče oz. v trgovino.

Stvarna napaka - kdaj jo uveljavljam?

Trudimo se, da vam zagotavljamo najboljše izdelke priznanih svetovnih blagovnih znamk, ampak če vaš kupljeni izdelek kljub vsemu ne služi svojemu namenu, vam lahko pomagamo. Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Pri Massu vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju stvarne napake. Omogočamo vam 2 možnosti uveljavljanja stvarne napake:

  • Uveljavljanje reklamacije v najbližji (fizični) prodajalni Mass.

Stvarno napako lahko uveljavite v vam najbližji prodajalni Mass, kjer boste skupaj z našimi zaposlenimi izpolnili reklamacijski zapisnik pri čemer bo izbrana trgovina Mass vaš reklamacijski zahtevek od začetka do konca obravnavala v prodajalni. O postopku in o odobritvi/zavrnitvi zahtevka za reklamacijo boste obveščeni direktno s strani prodajalne v kateri boste uveljavljali reklamacijo

  • Uveljavljanje reklamacije preko spletne trgovine Mass

Stvarno napako lahko uveljavite na način, da nam na naš naslov pošljete izdelek na katerega se reklamacija nanaša ter reklamacijski zapisnik, ki mora biti priložen v paketu, ki nam ga boste poslali preko izbrane poštne/dostavne službe, ki jo izberete sami. Za vračilo pošiljke in uveljavljanje reklamacije sledite naslednjim navodilom:

  • Preden izdelek pošljete k nam izpolnite obrazec REKLAMACIJA. Izpolnjen obrazec skupaj z izdelkom pošljite na naš naslov. 
  • V za to predvidena polja zapišite vse obvezne podatke in zapišite razlog zakaj nek izdelek REKLAMIRATE.
  • Artikle ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite embalažo v kateri ste paket prejeli saj je prilagojena vračanju izdelkov).
  • Na paket zapišite naslov: MASS d.o.o. - SPLETNA TRGOVINA, Oddelek reklamacij, Virska cesta 1, 1230 Domžale.
  • Pošljite paket preko izbrane poštne/dostavne službe.
Ali lahko reklamiram izdelek v prodajalni Mass?

Reklamacije v fizičnih prodajalnah so možne – v tem primeru morate v prodajalno poleg izdelka, ki ga reklamirate prinseti tudi dokazilo o nakupu – račun ali izpis iz banke, v izbrani prodajalni pa boste skupaj z našimi zaposlenimi izpolnili reklamacijski zapisnik. 

Kako poteka reklamacija?

Mass bo izdelek, ki ga reklamirate pregledal ter izdal sklep o upravičenosti reklamacije. Pri uveljavljanju reklamacijskih zahtevkov je končna in neizpodbitna odločitev o upravičenosti le-te na strani pooblaščenega sodnega izvedenca za odločanje o upravičenosti zahtevka o uveljavljanju stvarne napake. Na odločitev sodnega izvedenca pritožbe ni oz. je odločitev dokončna.

Kaj se zgodi, če je reklamacija neupravičena?

O neupravičenosti reklamacije vas bomo pisno obvestili. Zapisnike in artikle hranimo 2 leti od datuma vložitve reklamacije v skladu z  Zakonom o varstvu potrošnikov (37. c člen 3). Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Prevzem izdelka iz reklamacijske obravnave je možen izključno v vam najbližji prodajalni (o čemer se dogovorite skupaj z našimi operaterji) oziroma v prodajalni, kjer ste uveljavljali reklamacijo. Po preteku zakonskega roka se Mass sam odloči ali bo šel izdelek v odpis, v dobrodelne namene ipd.

Kaj se zgodi, če je reklamacija upravičena?

V tem primeru vam bomo predlagali popravilo izdelka, zamenjavo z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom ali vračilo kupnine in stroškov, ki so z uveljavljanjem reklamacije nastali na vaši strani.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je prodajalec od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če prodajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Katere dokumente moram priložiti ob uveljavljanju reklamacije?

Za izvedbo reklamacijskega postopka potrebujemo izpolnjen obrazec za uveljavljanje reklamacije, kjer boste izpolnili vse podatke, ki jih potrebujemo za izvedbo reklamacijskega postopka. V primeru uveljavljanja reklamacije na prodajnih mestih Mass boste skupaj z našimi zaposlenimi izpolnili reklamacijski zapisnik. V primeru uveljavljanje reklamacije na prodajnih mestih morate s seboj imeti tudi dokazilo o nakupu (račun ali izpis iz banke).  

Ali moram v primeru uveljavljanja reklamacije poslati artikel v originalni embalaži?

V primeru vračila artikla, mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Artikel mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža.

Ali lahko v primeru uveljavljanja reklamacije vrnem artikel brez dodatkov?

V primeru uveljavljanja reklamacije morate prodajalcu predati artikel skupaj z vsemi dodatki, ki ste jih prejeli skupaj z artiklom, npr: vezalke, nalepke, okraski, nadomestni nastavki za pete, ...

Če imam težave samo z artiklovimi dodatki ali lahko v reklamacijo pošljem samo dodatke?

Ne. V vsakem primeru morate v reklamacijo poslati artikel z vsemi dodatki, saj bo le na ta način reklamacijska služba lahko ustrezno preverila ustreznost izdelka.

Kako bom prejel popravljen artikel?

Če ste reklamacijo uveljavljali preko našega prodajnega mesta boste artikel na tem prodajnem mestu tudi prevzeli. V primeru, da ste nam ga posredovali preko pošiljanja z izbrano dostavno službo pa ga boste lahko prevzeli v vam najbližji prodajalni oz. se boste o točni lokaciji prevzema dogovorili z našimi operaterji. 

Ali uveljavljanje reklamacije velja tudi za pravne osebe?

Da. Pravne osebe imajo povsem enako pravico do uveljavljanja reklamacije.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru reklamacijskih pogojev. Za vsa dodatna vprašanja nam pišite na info@mass.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

UPORABNIŠKI RAČUN

Pomoč uporabnikom

V spletni trgovini Mass vam Moj profil omogoča hiter in preprost dostop do podatkov o vaših naročilih. Kot registriran uporabnik imate dostop do številnih podatkov. Tako lahko preverite stanje svojega naročila ali (če je še možno) spremenite osebne podatke ter naslov za prejemanje računov in dostavo. Na uvodni strani Moj profil boste našli praktičen pregled. Tu lahko spreminjate gesla, urejate osebne podatke in naslove dostave ter računa.

Pregled naročil

Vsa naročila so sistematično urejena po datumu. Vsako naročilo je opremljeno z lastno zaporedno številko, ki jo lahko uporabljate za lažjo komunikacijo z referenti Centra za pomoč uporabnikom in identifikacijo artikla na naših prodajnih mestih. Iz seznama so razvidni datum naročila in cena artikla.

Moje e-novice

Bi radi bili obveščeni o novostih, popustih in posebnih akcijah, kot so brezplačna dostava, popusti, sezonske odprodaje, akcije, najbolj priljubljeni artikli, novi artikli in podobno? Preprosto označite »Da, želim prejemati e-novice« in dobivali jih boste na svoj elektronski naslov«. 

Ukinitev računa

Če izberete možnost Ukinitev uporabniškega računa, boste prejeli elektronsko sporočilo z navodili za ukinitev računa. POZOR: Ukinitev računa je nepovratna in onemogoča nadaljnji dostop do podatkov o naročilih.

Moji naslovi in moji podatki

Če naročate artikel na drug naslov (ne na glavnega), lahko dodate novega. To velja tako za naslove za pošiljanje računa kot naslove za dostavo. Vpišete lahko več naslovov in potem vsakič preprosto izberete pravega.

OSTALO

Zaloga izdelkov

Pri izbiri artiklov vas poleg cene gotovo zanima tudi, ali so artikli na zalogi.

Prizadevamo si, da bi našim kupcem podali čim natančnejše informacije glede dobavljivosti artiklov. V primeru, da se na vašem naročilu kljub temu znajde izdelek, ki ga žal ni na zalogi vas bomo o tem obvestili in vam ponudili nadomestni izdelek.

Promocijske kode

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Uporaba promocijske kode

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

V istem koraku v polje promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.

V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).

Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.

V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Kontakt za informacije in pomoč uporabnikom

E-pošta: info@mass.si

Mnenja

Vsak uporabnik Mass lahko kupljeni artikel oceni in zapiše zanj tudi komentar oz. svojo izkušnjo z njim. Objava ocene je javna. Član se ob objavi odloči sam, ali bo poleg ocene objavil svoje ime in kraj, od koder prihaja.